Even voorstellen, Jrgn

Jurgen, West-Vlaanderen, 52j.

Heb nog m’n eerste zelfopwinder van toen ik 10 of zo was. En Citizen 7 quartz, waarvan ik het ooit ongeloofelijk vond dat het ding tot 2019 de kalender bijhield. Het ding ligt hier nog werkend voor mijn neus, maar 2019 hebben we al even achter de rug.

Het gewone mensen selectietje, met Wenger, Seiko, Citizen, en ik moet opbiechten zelfs een Tissot waarvan ik durf zeggen dat ik het ding graag draag. Net zoals m’n small Seiko. En een 5 jaar oude Garmin die ik zo goed als tot op de draad heb opgebruikt. Enfin. The usual stuff.

Wat zelfbouw doe ik ook wel. Respect voor horlogebouwers heb ik daardoor gekregen. En een kast vol tools.

Ik probeer m’n collectie in te tomen. De verkooprubriek bekijken en redenen voor verkoop lezen helpt daarbij wel. Een beetje.

Het doel van deze overigens compleet zinloze tijdsbesteding zou wel eens zinvolle GS kunnen zijn.

Ik lees jullie posts graag overigens.

Groet.

Jurgen

37 likes

Welkom op het forum Jurgen!

1 like

Welkom. En kiekjes van je selectie is altijd welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Jugen op HF,
Bedoel je met zelfbouw reparatie en onderhoud?

1 like

Welkom op HF! En niks mis met een

Dus laat je niet gek maken, door wat je hier soms ziet langskomen! Een heel goed en mooi horloge hoeft geen 10K te kosten. Zo simpel is het.

2 likes

Welkom Jurgen! Laat de foto’s maar komen …:grin:

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom Jurgen!

Dat heb ik ondertussen ook wel gekregen. Jij hebt het in levende lijve mogen ondervinden wat hun werk inhoudt.

:joy:

Goed om te lezen. Wij zien graag foto’s. :grimacing:

Verder wens ik je veel plezier op dit gezellige forum.

1 like

Welkom :watch:

1 like

Van harte welkom Jurgen :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Jurgen. Veel plezier hier.

1 like

Welkom Jurgen emot-tiphat

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Jurgen!:+1:

1 like

Welkom op het forum Jurgen!

1 like

Ik zal er eens werk van maken, m’n basiscollectie in beeld te brengen…

1 like

image

1 like