Belofte maakt schuld. Bij m’n eerste poging voor een HF aankoop gemeld dat ik me zou voorstellen zodra mogelijk. Tevens heeft HF mij reeds een tik van de molen gegeven aangaande horlogebandjes (Timex topic). Het is zodoende tijd om me even voor te stellen. En gelijk eerste test voor het openen van een topic.
Komende van de mooie veluwe en altijd al een horloge drager geweest. Beginnend met de Swatch FlikFlak vele jaren terug haha. Zo 80s.
Nadien wat horloges gekocht binnen bereik en smaak van die tijd. Sommige ook weer weggedaan. Andere gehouden al dan niet vanwege sentimentele waarde.
Zoals de Meistersinger NL-edition (nr. 25 vd 109 daar ik toen 25 jaar werd). Een horloge dat toch vaak opvalt en gesprekken opent. Een horloge dat ik zodoende vaak draag. Sowieso stem ik t te dragen horloge zoveel mogelijk af op de outfit van die dag.
Wilde ook altijd een Skeleton hebben omdat ik die tikkende uurwerken altijd fascinerend vind om te zien. Tevens mijn eerste echt wat sportievere uitziende horloge en van Ti. Draagt goed. Ooit komt er een skeleton waarbij het uurwerk van grotere schoonheid is.
Een ultra platte Edox (4mm dik), wat goed onder een pak staat. Het bandje is echter horror en doet afbreuk aan het horloge waardoor ik het nog maar zelden draag. N.a.v Timex topic gelijk maar aantal bandjes aangeschaft om te zien of ik er nog wat moois van kan maken.
En dan hebben we nog mijn NA. Een horloge dat ik al vele jaren wilde hebben maar nooit durfde te kopen. Na eea uitpluizen op HF en andere sites toch aangedurfd en vorige week gekocht. En wat blij mee. Prachtige diepte en zit fijn. Iets kleiner, maar dikker, dan de Meistersinger. Al zijn beide wel absolute maximum vwb lengte voor mijn dunne polsjes.