Even voorstellen - Juan1981

Welkom John!

Welkom!

Welkom!!

Welkom Don Juan.

image

Welkom, enjoy!

Welkom! En goed haalbare grail watches lijkt mij?

Welkom

Bedankt allemaal!
De Datejust en SKX zijn wel haalbaar. De DayDate is een wat grotere uitdaging (financieel gezien)

1 like

Uiteraard, het is een hele smak geld. Maar het model zal altijd wel in de collectie terug te vinden zijn, dus je hebt de tijd. Het is geen model waarvan er 200 gemaakt zijn en meteen 10x over de kop gaat. Dus fingers crossed! (y)

Welkom.

Van harte welkom op ons mooie forum!

Zoals ik al zei ben ik van plan om een SKX007/009 te gaan modden (het liefst zo veel mogelijk zelf) Tijdens mijn zoektocht naar onderdelen etc. kwam ik het merk Heimdallr tegen. Ik zag ze hier op het forum ook een paar keer voorbij komen. Als ik zelf ga modden lijkt me dit eigenlijk wel een goed alternatief voor een echte Seiko. Weet iemand van jullie hoe het zit met de kwaliteit van deze horloges? Het uurwerk is natuurlijk gewoon van Seiko dus dat zal wel goed zijn. Alleen hoe is de afwerking van de kast etc?

Welkom op het forum!

Decoration-Welcome-Banner-Template

Welkom Juan, ik denk dat velen van ons ook begonnen zijn met dit soort vergelijkbare mode-uurwerken. :wink:

Welkom!

Welcome

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld !:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier !:+1::wink: