Even voorstellen - Juan1981

Goedemiddag,

Zoals het hoort als je je ergens aanmeldt even een voorstelrondje. Ik ben John (Juan) en woon ik het hoge noorden. Na maanden van alleen maar lezen heb ik me vandaag aangemeld op dit mooie forum. Na toevallig een filmpje te hebben gezien van Jasper Lijfering / Amsterdam Vintage Watches ben ik me meer gaan verdiepen in ‘echte’ horloges. Tot nu toe bezit ik alleen quartz horloges van ‘mode’ merken (Diesel, Armani, Breil) en een smartwatch van Fossil. Door al het lezen en plaatjes kijken hier op het forum raakte ik steeds meer overtuigd… Ik wil een automatisch uurwerk! Wat zitten er prachtige kunstwerken bij.
Mijn favorieten (tot nu toe)
Absolute holy grail: Rolex Day Date, wit goud of platinum, President band en blauwe wijzerplaat
Goede nr 2: Rolex Datejust, Fluted bezel, jubilee,zwarte of blauwe wijzerplaat
Nr 3: Seiko SKX007/009 Met name vanwege de enorme mogelijkheden qua aanpassingen

Voor nu ben ik aan het kijken welke mods ik allemaal zelf zou kunnen/durven uitvoeren op de SKX. Ik ben al op een aantal (bekende) websites aan het kijken welke onderdelen allemaal beschikbaar zijn. Uiteraard ook op monsterwatches. Ik mis bij hem alleen een aantal gave bezelinserts die ik elders tegen ben gekomen dus dat is iets dat ik waarschijnlijk zelf zal aanpassen.

Voor nu nog veel rondkijken en lezen tot ik een gave eerste horloge tegen kom.

24 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom Juan, veel plezier hier.

Ook vanuit het Noorden

user_2074945168_00

Mijn beste,

Juan, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Beste John,
welkom op HF!

Welkom, John en nog veel plezier op ons forum.

Welkom bij de club.

image

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, tja de filmpjes van Jasper werken aanstekelijk :grinning:!

1 like

welkom-home

Welkom. En ja er zijn heel veel mooie horloges!

welkom!

Welkom op het HF :tumbler_glass:

Welkom op het forum, Juan !!

Bienvenido Juan

Welkom :+1:

Polish_20200130_155114516