Even voorstellen: Juliusvda

Welkom…:+1:

Welkom!

Alsnog welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooi vervolg hier toegewenst!

Welkom Julius! Veel plezier hier.

Welkom Julius !

Welkom hier

Welkom Julius emot-tiphat

Welkom. Veel plezier hier.

Welkom op HF, Julius!
Mooie set horloges! Ik zou die Samurai er lekker bijhouden. Lekker stoere Seiko, met een eigen smoel en ekker zorgeloos vakantiehorloge, toch?
Of heb je al wat anders op het oog?

Welkom!
Geniet van het forum.
Leuke collectie heb je al :+1:

Dank voor de tip. Zal daar eens een foto delen eenmaal ik een nieuw bandje voor het horloge heb.

1 like

Die gaat inderdaad nooit weg. Dank voor de link!

Het horloge is net voordat ik het kreeg, zo’n drie jaar geleden, nog geserviced door Richemont voor een vrij hoge prijs, maar het horloge heeft sindsdien nooit goed gelopen.

Hee Julius, Welkom hier en wat een leuke verzameling heb je al! Vooral de IWC met een mooie persoonlijke geschiedenis :ok_hand:

1 like

Nou… zoals dat gaat komen en gaan er veel klokjes door mijn hoofd.

Maar naar deze Squale zit ik al een paar maandjes te loeren:

Plus dan mag ik in de kroeg posten :sunglasses:

Maar ik ben voornemens me nog een tijdje te bedwingen van een aankoop.

2 likes

Welkom op Horlogeforum! Die Omega Seamaster vind ik heel tof. Zo’n vintage IWC is natuurlijk ook gaaf! Al helemaal bijzonder dat die van je opa is geweest. Ik zou hem gauw wat onderhoud geven en gaan dragen.

Van harte welkom Julius :+1:

Welkom bij de club :+1:t2:

Dat zou leuk zijn, en dan met een mooi leren bandje, ik vind deze ontzettend mooi, dat zou hem heel goed staan, je moet niet te veel op de prijs letten, je koopt het maar 1 keer, en zo’n prachtig erfstuk van je opa verdient zeker de mooiste die je kunt vinden. Horlogebandje-Goudbruin

1 like

Een Squale 1545. Uitstekende keuze! Ik heb er ook een en deze bevalt heel goed! Mooie entry ticket ook voor de Squale kroeg! Hoewel je daar als gewoon Squale-geïnteresseerde ook welkom bent, hoor!:wink::beers: