Even voorstellen: Juliusvda

Dag beste mensen,

Een jaar geleden kocht ik van @HugoJoris mijn Seamaster (mini-review: zeer prettige ervaring) en zo werd een nieuwe verslaving geboren. Sindsdien ben ik een vaste lurker op dit forum en na een jaar leek me het wel eens tijd om mij voor te stellen.

Ik ben Julius, 29 jaar oud, woon in Rotterdam, verdere hobby’s: films, bordspellen, stripboeken <— de gemene deler met horloges zijnde dat ze je allen armer maken.

Afsluitend de verzameling na een jaar:

Die oude IWC is een erfstuk van mijn opa, geen idee welk model en caliber het is. Hij moet wel dringend naar de horlogemaker.

De Seiko is gekocht als vakantiehorloge maar na een klein jaar is de liefde wel weg dus ik overweeg het horloge te verkopen.

Ik kijk er naar uit jullie op het forum verder te spreken!

Groet,
Julius

60 likes

Mooie verzameling, welkom op HF :+1:t2:

welkom

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Van harte welkom Julius!

Welkom hier!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier bij HF !
Mooie horloges zeker de Omega

Welkom, veel plezier hier! Prachtige Seamaster :ok_hand:

Welkom :partying_face: Bordspellen zijn idd ook een leuke money pit :sweat_smile:

Welkom!
Probeer nog wat geduld te hebben met die Seiko. Wie weet@

Van harte welkom Julius, prachtige IWC heb je daar liggen, perfect voor het vintagegedeelte om te showen in diverse topics daar, daar zijn ook de kenners aanwezig die je meer informatie kunnen geven over deze mooie vintage IWC. Veel plezier en we zien je ook daar hoop ik.

1 like

welkom-home

Welkom Julius! Geniet van het leuke forum

Alsnog welkom!

Heel leuke verzameling!

Nog 62 actieve dagen en je krijgt vrijwel zeker de TL-2 status, dan mag je hier horloges verkopen.

Koesteren en nooit weg doen!

Kies er hier één uit:

1 like

Welkom bij de club Julius.
Inderdaad een mooi trio om mee te beginnen. :+1:

Welkom op HF Julius. Geniet van je persoonlijke horloge reis

Welkom!