Even voorstellen: Jurriën

Dacht ik ook. Die jonge heeft mazzel. Hij heeft het alleen nog niet door. :joy:

2 likes

Ja, nou, die is er al een tijdje.

Ooit door Duke Ellington geschreven, als ik mij niet vergis. Volgens mij is deze 1937 versie de eerste opname. Ik laat me graag corrigeren. Voor de sfeer:

Enneh, @Juxienn, het Nederlands Jazz Archief heeft geantwoord. Zij bedankten me voor de tip. Kenden Cocktail Trio alleen van Kangoeroe-eiland achtige tunes, maar vonden dit een leuke opname. Ze verwezen me naar Discogs, maar ik heb in de hele discografie dat nummer niet kunnen vinden. :slight_smile: Het is een fucking eenhoorn.

Ik ga Reddit nog een keer proberen.

Bedankt voor het meedenken, en tot slot nog even deze. Het is geen free jazz, maar wel vermakelijk:

2 likes

Welkom! Ik deel een groot stuk van je visie op horloges en geldslurpers!

1 like

Merci. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen snob. Ik geniet ook van goede muziek die ik vanaf Spotify op mijn verschrikkelijke auto-stereo stream. Het gaat mij om de muziek. De weergave is een extraatje.

Een mooie Yamaha set is echt niet verkeerd. Heb zelf ook jaren een Yamaha gehad (uit de jaren 70, beest van een apparaat, voor een prikkie gekocht en voor (te) weinig weer doorverkocht. Had ik nooit moeten doen, was een vet ding!).

@Fate_Amenable_To_Change : als het niet ergens uit de krochten van het NJA opgedoken kan worden zou ik het echt niet meer weten. Maar ja, eenhoorns zijn eerder door Reddit gevonden, dus wie weet…
Die Blue Monday is ook gaaf zeg.

@Argonout vooral die geldsleurpers… prachtig om te hebben, maar het financiële plaatje is een minder leuke bijkomstigheid.

3 likes

Welkom!

1 like