Beste allen!
De naam is Kees. JustInKees.
Na een aantal weekjes stiekem meegegluurt te hebben op dit mooie forum heb ik toch maar een eigen account aan gemaakt, dus bij deze stel ik mezelf even voor.
Ik ben Kees, 18 jaar en ik studeer in Leiden. Naast horloges hou ik erg van auto’s, kunst, en lezen.
Helaas heb ik door het armzalige studentenleven weinig ademruimte voor klokken uit het hogere segment. Maar, momenteel ben ik (de trotse) eigenaar van een Seiko skx.
Ook heb ik laatst een Seiko tank gekocht.
Ik vind deze Seiko heel erg mooi, maar eigenlijk net iets te dressy voor mij, zo oud ben ik nog niet. Die gaat waarschijnlijk in de verkoop in de nabije toekomst, maar eerst even uitvogelen hoe ik dat goed doe.
Verder heb ik niet echt bijzondere “horloge-doelen”. Ik vind horloges uit Duitsland altijd erg gaaf. Ik zou graag nog een keer een Sinn of een Damasko in het echt willen zien. Dus als iemand in de regio Den Haag / Leiden zin heeft in een drankje en veel horlogepraat, laat het alsjeblieft weten!
Verder heb ik niet zo veel interesse voor de horloges van de Zwitserse giganten. Ik heb die wel is in het echt gezien bij een paar van mijn vrienden, maar ik vond de Rolex OP & Omega speedy eigenlijk errug saai.
Dat was het eigenlijk wel. Bedankt voor het lezen!
Met hartelijke groet,
JustInKees (Kees)