Goedemiddag,
Sinds enige tijd lees ik mee op dit prima forum. Interessante discussies en nog beter, inspiratie opgedaan. Gelet op dit alles dacht ik er goed aan te doen om me even voor te stellen. Wel zo netjes. Woonachtig in Den Haag, getrouwd en de trotse vader van een jongen van een 2 jaar en een meisje van 3 weken.
De collectie is een beetje een allegaartje vind ik zelf. Ben ook van plan om afscheid te nemen van een aantal. Ooit gestart met een Fromanteel Globbetrotter en een Frederique Constant Carree, ben ik vorig jaar gegaan voor een Meistersinger Pangaea en een Fromanteel Pendulum black (allen voor bij het pak). Dit jaar gevolgd door een Tudor Black Bay Bronze en een Pam 590 (met een strap van [Sanders] gekregen van mevrouw vdT).
De laatste tijd, wat ik nooit had verwacht, valt mijn oog meer en meer op de Datejust 41 fluted met jubilee die ik zaterdag hopelijk bij Gassan ga passen. Bijzonder verhaal die Rolex bubbel. Met veel interesse en plezier de verschillende topics hierover gelezen. Wat dan ook, thanks voor het meelezen en wellicht tot ooit!
Groet,
JvdT