Ik ben Jan-Willem, 51 jaar en betrapte mezelf erop steeds vaker pushberichten van het horlogeforum te lezen en mezelf meer en meer zat te verlekkeren aan al het moois wat voorbij kwam. Toen besloten om me maar eens aan te melden. Nu was ik eigenlijk altijd van mening dat 1 goed horloge meer dan voldoende is maar dankzij jullie ben ik hiervan afgestapt (nog bedankt hiervoor ).
Een kleine 20 jaar geleden heb ik een CVDK Ariadne aangeschaft, ik ging voor een Hublot maar buiten chauvinisme om was ik gelijk helemaal verliefd. Wat een kunstwerkjes zijn het!. Het horloge heeft serienummer 72, ik mag dan ook graag denken dat de meester hier zelf nog een hand aan gelegd heeft. Dit horloge altijd met veel plezier gedragen maar vorig jaar werd het tijd voor een uitbreiding en totaal wat anders erbij gekocht nml. een Breitling Endurance Pro. Lekker sportief alledaags horloge wat ik graag draag.
Momenteel zit ik zwaar in dubio, ruil ik de Ariadne in op een nieuwe CVDK Hypernova of gaan we voor horloge nummer 3 een IWC Aquatimer Chrono?
Mochten jullie hier een mening/advies in hebben, graag!
Welkom, Jan-Willem! Die Ariadne is prachtig! Niet zomaar wegdoen. Althans, denk er tenminste lang genoeg over na dat je zeker geen spijt gaat krijgen. Dat kan best eens een half leven duren…