Even voorstellen: KGroenewald

:wave:

1 like

Hartelijk welkom hier. Ik kijk uit naar de foto’s van, vooral, de vintage Roamer’s.

1 like

gesto
Welkom

1 like

Welkom :partying_face: Had er iemand al om foto’s gevraagd :crazy_face: :wink:

1 like

Welkom op het forum. Veel plezier en zoals reeds gezegd: laat de foto’s maar komen :wink:

1 like

Welkom! Foto’s zijn altijd welkom! :smiley:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op het HF :grinning::+1:

1 like

Van harte welkom! Leuk om je enthousiasme over Roamer te lezen!

1 like

Hartelijk welkom hier! Wat ons hier bindt, is ons enthousiasme over horloges. “Het altijd zonnige zuiden” is van een ongekend schoon chauvinisme. De meeste uren zonneschijn tref je sinds jaar en dag aan in Zeeland!

1 like

Welkom, foto’s mischien?:yum:

1 like

Van harte welkom! Ben benieuwd naar de​ ​foto’s

1 like

Gelukkig heb ik toch even tijd gevonden foto’s te kunnen nemen van mijn huidige collectie. Graag begin ik met het horloge waarbij het in 2016 allemaal begonnen is, de Roamer Superior Moonphase:

In 2018 heb ik mijn volgende horloge gekocht. Dit met de reden dat ik er graag een horloge bij had met een sportiever uiterlijk. De Roamer Superior Chrono II:

Vervolgens heb ik door de jaren heen verschillende andere modellen van het merk Roamer gekocht. Veelal met een wat klassiek of juist sportief uiterlijk. De kleurensamenstellingen hield ik destijds bewust “saai”, met het idee dat ik op deze manier de horloges bij elke outfit kon dragen:

image

Van de kleurensamenstellingen kreeg ik op een bepaald moment spijt. Of laat ik anders zeggen, er ontwikkelde zich een andere voorkeur in mij: de uurwerken om mijn pols mochten wat mij betreft meer gaan sprek ik rosé goud al mooi gevonden en toen dit horloge op de markt kwam, ging ik er direct voor. Ik hoefde niet na te denken tot het aanschaffen van dit horloge omdat ik mij inmiddels ook had ingelezen over het merk Roamer en de verschillende type uurwerken in het algemeen. De automatische uurwerken spraken mij het meest aan. Om deze redenen heb ik de Roamer Primeline Day-Date Automatic en C-line Automatic gekocht:

Deze laatste (C-line) is toch wel mijn favoriet. Het subtiele blauw, gecombineerd met de middelste antraciet grijze schakels in zijn band en open wijzerplaat maken het naar mijn mening een niet alledaagse verschijning welke subtiel genoeg is om niet schreeuwerig op te vallen.

Ik ben beni leuk zijn jullie meningen terug te mogen lezen in dit topic, ookal is deze niet geheel positief.

Op mijn shortlist staat de Roamer Searock Automatic. Dit vanwege zijn automatisch uurwerk met open wijzerplaat:

Op lang termijn hoop ik nog een skeleton aan mijn verzameling toe te mogen voegen. Hier heb ik de Roamer Competence Skeleton III voor op het oog.

Voor ik deze aanschaf wens ik eerst een watchwinder en etui aangeschaft te hebben. Hier heb ik het merk Modalo voor op het oog. Dat zal helaas nog wel even duren, niet alles tegelijk.

6 likes

Een hele mooie binnenkomer. Welkom op ons leuke forum.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier. Mooie collectie heb je, Roamer is een mooi merk!!:watch:

1 like