Even voorstellen... KiloSjon!

Welkom

1 like

Amusez vous ici!:grinning:

1 like

Van harte welkom en veel plezier hier :slight_smile:

1 like

Welkom!
Leuk, dat Guzzi horloge. Mijn allereerste was een V50 Monza…

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Van harte welkom hier! :+1: :relaxed:

1 like

Leuk he, was een initiatief op het guzzi V11 forum, iedereen geld inleggen en bij Junkers werd dit speciaal voor ons gemaakt. De mijne dus een V11 LeMans… :wink:

2 likes

Welkom!

Je zou kunnen informeren bij Koster (Breitling Service Nederland), wat een volledige service met nieuw uurwerk en display voor je Aerospace zou kosten. Zal pittig zijn, maar met een globale prijsopgave kun je zelf de afweging maken.

Hun site zit tegenwoordig primair op FB.

Thanks, hij is opgestuurd geweest naar Breitling en hun prijsopgave was minstens 1200,-… Dat is in de buurt van wat ie destijds nieuw gekost heeft… Ik heb 'm altijd braaf door Breitling laten servicen in al die jarent de crown zou verbogen zijn door stoten oid en dat daarlangs het probleem is ontstaan… Ben nog op zoek naar de papieren en originele doos, en dan eens kijken of het voor onderdelen nog wat opbrengt, hoewel ik 'm dus écht 14 jaar dagelijks gedragen heb, en dat ook wel te zien is aan de staat.

Da’s een write-off inderdaad. :disappointed: Ik heb die dingen zelf ook geserviced toen ik daar werkte (9 jaar terug), en dat titanium voelde toch altijd best wel kwetsbaar aan. Het ontbreken van schroefdraad in de kroon is natuurlijk ook niet handig voor een horloge met een hoge wr-rating. Maar dat heeft weer te maken met de combi schroefdraad en titanium; dat werkt niet lekker. Vandaar ook het klik-achterdeksel…

Onderdelen lekker op eBay zetten, eerlijk zijn over de conditie, raak je hoogstwaarschijnlijk nog wel kwijt.

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom!

En de volgende move een Seiko diver zou niet fout zijn :+1:

1 like

Welkom!
En die Aerospace auw.

1 like

Welkom en veel plezier hier op HF :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom!!!:+1:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Grappig, ik had een V50 Nato :motorcycle:
van de zaak destijds…

En welkom KiloSjon

1 like