Beste Forumleden
Even voorstellen: Ik ben Kris en zit nog niet zo heel lang op het forum. Hield het forum al een tijdje in de gaten om een mooi horloge te kopen.
Horloges…lang geleden werd door mijn ouwe gezegd, “koop iets leuks voor jezelf, je hebt je examens gehaald”. Toen heb ik eens gekeken naar Baume et Mercier, maar niet doorgezet. Weliswaar nooit de quote vergeten.
Jaren later slaagde ik voor het hoger onderwijs en weer schoot die quote door mijn hoofd. Mede (enorm) aangewakkerd door mijn toenmalige directeur, welke een IWC Aquatimer om had. Aii, ik was wel verkocht. En nu komt het pijnlijke, al zoekende zag ik de Kermit, medio 2005 / 2006. Wikkend en wegend heb ik dat toen niet gedaan, omdat ik mijn eerste huis wilde kopen. Soms heb ik daar nog spijt van…
Fastforward, ik werd 30 en mijn collega kon een goede deal maken bij zijn vaste juwelier. Zo geschiedde en was ik op mijn 30e trotse eigenaar van een IWC Portugesieser Chronograph. Altijd met trots gedragen en niemand die het zag, lekker incognito.
Tja, toen werd ik 40…en moest ik wel, want op mijn 30e… Enfin, toevallig had ik een Rolex Airking gezien en ik vond die mooi, wat ingetogen, niet te opvallend. Na wat neuzen bij verschillende partijen heb ik de knoop doorgehakt en een Rolex Datejust Wimbledon aangeschaft.
Om het plaatje compleet te maken en mijn eerste alinea te verhelderen, ik heb recent via HF een mooie Rolex Submariner weten aan te schaffen in uitmuntende staat.
Dank voor het inzicht en ik leer hier wel wat.