Welkom Leendert Jan
Er is niks mis met de reduced toch?
Welkom op het forum. Mooie collectie heb je al. Veel lees en kijkplezier en blijf vooral posten.
Welkom Leendert Jan !
Welkom LJT! Toffe collectie hoor!
Vond 't altijd de net niet speedy, zeker als je kijkt naar het onwijs dure onderhoud. Maar goed, is maar een mening
De reduced vind ik juist perfect qua maat en je hoeft niet handmatig op te winden. Dat de onderhoudskosten iets hoger zijn is een nadeel maar eens per 5 jaar is te doen. Verder vind ik hem ook gewoon erg mooi
Smaken verschillen en gelukkig maar. Anders had ik het wel heel druk
Welkom hier.
Welkom. Mooie collectie heb je al.
Ik heb zelf na lang wikken en wegen een Speedmaster reduced aangeschaft en heb er toen eentje gevonden met een recente service en met 1 jaar grarantie, dat gaf me een wat beter gevoel.
Welkom Leendert Jan
Die Reduced gauw vergeten. Is de Alfa Romeo onder de chronografen. Ziet er leuk uit maar beter niet mee gaan rijden! Verder - welkom, en lees je goed in w.b. servicekosten! p.s. is 950 euri voor de Reduced
Welkom!
Prachtige horloges! Van harte welkom.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Even voor de goede orde; de bb36, Longines spirit en zilverkleurige AT zijn niet in mijn collectie beland. Wel waren ze onderdeel van mijn zoektocht die eindigde bij de zwarte Omega seamaster AT die ik deze zomer gekocht heb.
Welkom hier bij HF !
Welkom!!!
Welcome!