Even voorstellen - Lerobert51

Net als veel nieuwe leden van dit forum heb ik heel wat uren gelezen (en veel geleerd). Zo’n twintig jaar geleden ben ik ook actief geweest met het verzamelen van horloges, maar door allerlei andere liefhebberijen is dat daarna verzand. Ik heb nog wel wat mooie horloges uit die periode: Zenith, Minerva, Girard Perregaux, Nomos. Nadat ik voor de afgelopen zomervakantie een simpel, degelijk horloge met stalen band kocht (Citizen Eco Drive Titanium), zag ik opeens weer wat voor moois er op de markt is. Tja, dan ben je verloren; inmiddels een Seiko Presage en een Frederique Constant aangeschaft en nu op zoek naar een Longines 1832. Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen en proberen een zinvolle bijdrage aan discussies te leveren.
Met vriendelijke groet,
Rob

19 likes

Welkom, Rob en veel plezier op ons mooie forum. Leuke collectie.

Welkom en veel lees plezier!

Welkom.

Welkom op het forum!

download

Welkom Rob,

Ik zou als ik jou was even je volledige naam verwijderen uit je profiel. Deze info is openbaar en sommige leden hier hebben zeer onprettige ervaringen met inbraken.

Gr, Nils

Mijn beste,

Rob, van harte welkom in die enthousiaste kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Dank Nils, zal ik doen. Ik ben nogal goed van vertrouwen en nogal digibeet (vandaar mijn volgende vraag): hoe plaats ik foto’s bij een topic?

Wees welkom!:+1:

1 like

Hoi Rob :raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:

Welkom Rob!

Welkom en veel plezier! :+1:

Welkom

Nogmaals dank! Ik ga dit z.s.m. proberen. ! Meteen een eerste poging.

20191021_142255|281x500

5 likes

image

En de Minerva Pythagore:

11 likes

Mooie horloges Rob, welkom!

Van harte welkom :clap: