Even voorstellen Les

Hallo allemaal☺️,
ben al een tijdje lid maar lees meestal de topics dan ik zelf reageer. Mijn naam is Les en ik kom uit het zuiden van het land. Ben zelf in het bezit van diverse horloges 2 x tag heuer, casio, moonswatch, maar het mooiste vind ik de Omega " goldeneye" quartz helemaal nieuw gekocht in 2000, heb het horloge hooguit een jaartje gedragen en toen is het horloge in mijn James Bond kastje beland en vrijwel alleen nog eruit geweest om de batterij te vervangen. Heb onlangs in Parijs 2 x de moonswatch weten te krijgen, mission to te moon en mission to Saturn, ondanks de veel negatieve reacties ben ik er heel blij mee, alleen afwachten hoe de kwaliteit is. Mijn volgende horloge wordt hopelijk de Omega Speedmaster​:heart_eyes::heart_eyes:

40 likes

Welkom! Fijn, dat je er bent.

2 likes

Welkom, Les! Fijne focus op Omega. Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen rond de Speedmaster. En veel plezier hier!

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom bij deze leuke club, Les!

Leuke collectie heb je al.

1 like

Welkom bij de club Les.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :partying_face: Die speedmaster gaat er komen :+1:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Welkom bij de club Les, heb ook gelijk een profielfoto voor je :wink:

1 like

Welkom. En veel plezier!

1 like

Van harte welkom Les :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom !

1 like

Les, welkom op HF!

1 like

Welkom @ HF! Veel leesplezier gewenst Les :+1:

1 like

Allemaal bedankt voor het warme welkom, heb altijd wel vreemd opgeken toen Swatch een samenwerking met Omega aan ging. Maar 1,5 jaar later en 2 in het bezit is het volgens mij wel een geslaagde marketing zet geweest. Alleen is daardoor de Speedmaster duurder geworden?
@pasd heb je foto gebruikt bedankt :slight_smile:

2 likes

Welkom en nog heel veel plezier gewenst hier! :slightly_smiling_face:

1 like

Haha, ik zie t :+1:

1 like