Dag allemaal, misschien dat aantal van jullie mij al hebben gezien met wat topics maar van een introductie is het nog niet eerder gekomen.
Ik ben Alexander, 29 jaar op dit moment en sinds eigenlijk vorig jaar gek van horloges. Het begon voor mij allemaal met het zien en aanschaffen van een Seiko Astron ssh003j1, hierna was het hek een beetje van de dam en ben ik mijn collectie gaan uitbreiden. Door mijn werk als piloot zie ik veel van andere landen (ik vlieg geen lijndiensten) en kan dus ook heerlijk rondstruinen opzoek naar wat moois.
Naast de Seiko’s ben ik mij meer gaan verdiepen in de vintage Tudor’s, het verhaal er achter heeft mij gegrepen en het rolex design maakt ze tijdloos (nee ik koop ze niet omdat ik een rolex wil).
Ik ben voor dit jaar in iedergeval even klaar met nieuwe aankopen maar blijf graag lezen en en vooral plaatjes kijken van al het moois wat er hier te vinden is.
19 likes
Welkom Alexander, geniet van al het moois hier.
1 like
Welkom en veel plezier op het HF!
1 like
Welkom Alexander, ik ben benieuwd naar de foto’s van je collectie!
1 like
Welkom
1 like
Welkom, Alexander en nog veel plezier op ons forum.
1 like
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
1 like
Alexander, welkom op het forum! Enne, leuke collectie hoor.
1 like
Welkom bij de club.
1 like
1 like
Zo! Dat heb je al snel bij elkaar gescharreld! Zéker die daydate
1 like
En is ook nog eens een 5 digit serial ipv 6 komt uit 84/85
Welkom👍
1 like
Van harte welkom, mooi beroep heb je ook, daar is een astron uitermate geschikt voor!
1 like
Welcome!!
1 like