Welkom
Welkom. Veel plezier op het forum. Mooie horloges en prachtige foto.
Hagenees natuurlijk. Een Hagenaar zou het nooit over klokjes moeten hebben.
Ik kom zelf heel erg niet uit Den Haag. M’n ouders waren een Zeeuwse en een Groninger, ik ben in de Noordoostpolder geboren en getogen. Maar als halve Zeeuw voel ik affiniteit met Zuid Holland.
Het was een geintje. Die rommel is duurder dan horloges, als ik zo eens naar de bedragen kijk die wat hobbyisten die ik ken daaraan uit hebben gegeven.
Ja, sorry. Maar inderdaad, de 62MAS in modern jasje. Überhaupt een leuke set trouwens, met die moderne Pogue re-imagining, die Presages, Sharp Edge, en dan zo’n coole Studio Underd0g er bij. Tof!
Dank je! Al doe ik altijd hetzelfde trucje, in verband met weinig tijd en weinig belichtingstentjes.
Volgens mij kun je met deze collectie al snel weer een hekje op de dam bouwen! Wat mij betreft net iets teveel Seiko, maar volgens sommige is dat een noodzakelijke fase! Leuk je verhaal te lezen en pas goed op die artificiële maar vast heel rekbare een!
Je bent ontsnapt… We zijn stiekem jaloers hoor (zo langzamerhand).
Ik zal wat opperen in een PM/DM.
Och… heb ik hopelijk niets mee te maken gehad. Maar komt goed.
Ik denk dat het meer neer komt op “controle verloren”.
Die King was een verrassende souvenir uit Japan afgelopen jaar. Ik ontmoette hem terwijl ik op zoek was naar de 62MAS (die grijze diver), echter was die uitverkocht overal. Mijn oog viel toen op de King die in het echt veel mooier bleek dan ik verwachtte. Ik heb hem 1 dag kunnen negeren, maar daarna ging ik voor gaas. Het is voor mij een belangrijke herinnering aan de droomreis die ik eindelijk maakte na jarenlang te hebben gedacht deze nooit meer te zullen maken.
Ik ben ook zeker happy met wat er staat/ligt. De King heeft inmiddels een broertje erbij… De “Kikkoumon”. Deze kwam onverwacht op mijn pad en heb ik de sprong genomen omdat ik deze zo ontzettend mooi vond.
Hier ook één hoor!

Ook al een flinke tijd geleden verhuisd uit het postcodegebied, maar ik kom er nog vaak zat (en graag!). Het blijft altijd thuiskomen.
Ik ben blijkbaar niet bekend met onze eigen spelregels. Huiswerk te doen.
Ondanks alles ben je dan toch nog goed opgedroogd.
Ach so! Maar inderdaad, ik heb dat ook gezien, al denk ik dat beide hobby’s even ver uit de hand kunnen lopen.
Dank! Ik kies inderdaad op basis wat ik leuk vind en om de pols wil hangen. Te weinig met verstand (“Hoe verlies ik minder geld in dit verhaal…”).
Dat maakt niets uit: het werkt verdraaid goed.
Ja ik snap je wel. Ik zit wel een beetje aan de max met Seiko. Het probleem is dat ze me vaak wel erg aanspreken.
Thanks! “Rekbare een”? Ik vermoed (of eerder ben bang) dat je die rekbare grens bedoeld…
Oeh… jij bent harde kern!
Welkom Dennis! Mooie collectie en leuke foto
Mooie collectie en ook mooi gefotografeerd!
Welkom👍
Welkom! Het virus is al aardig toegeslagen.
Hele fraaie en diverse collectie.
Mag tevens gezegd worden, hele toffe foto!
Welkom! Prachtige verzameling heb je
Van harte welkom, Dennis!
Bedankt allen! Leuk om te zien hoe iedereen hier met deze hobby bezig is.
Welkom!
Echt een gave collectie.
Voor de één een probleem, de ander ziet opportuniteit!
Altijd fan van een beetje alliteratie: een had rem moeten zijn. Telefoontypen blijft belemmerend.
Mooie houders, welk model/type is dit en waar zijn ze te koop.
Gr, Theo