Even Voorstellen: LordLittle

Goedemorgen allemaal! Ik heb nu een paar dagen een account en dacht dat het tijd was om mezelf ook wel eens voor te stellen. Ik ben Joris op dit moment nog studerende. Korte tijd geleden ben ik gebeten door het horloge virus en heb een flinke infectie opgelopen. Mijn grail op dit moment is een Omega Professional Moonwatch, maar op een studentenbudget is dat toch eigenlijk wel overbodige luxe.

Op de foto is mijn huidige verzameling te zien.

Links, Zakhorloge van Mount Royal, niks bijzonders maar wel een leuk ding. Zilver, skeleton, double hunter(Zowel de voor en achterkant kunnen open). Geen idee wat voor uurwerk er in zit maar het is uiteraard een handopwinder.

Midden, Lorus Quartz Chronograph, leuke daily beater, hoewel automaten natuurlijk leuker zijn is een quartz ook wel fijn om te hebben, weet je iniedergeval dat de tijd vrijwel helemaal klopt, en als er wat gebeurd is dat niet zo erg.

Rechts, Seiko SARB065. De originele cocktail time, prachtig horloge, overkocht van @RobinH ben er zelf erg blij mee.

Ik ben nog een afwachting van mijn Vostok Amphibia die gisteren (volgens google translate want de shipping info is in het Russisch) de Russische grens verlaten heeft.

Hoop nog een boel te leren en te verzamelen hier!

27 likes

Welkom. En dat is ook een hele mooie!

1 like

Ha, welkom hier en mooie grail om naar toe te werken!

1 like

Welkom en veel plezier met deze leuke hobby!

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom Joris en veel plezier op het forum!

Welkom Joris! Mooie Seiko!

1 like

Leuk dat je je voorstelt Joris, en blij dat je blij bent met je Cocktail!

1 like

Welkom!

2 likes

Van harte welkom hier!

1 like

1 like

altijd goed :ok_hand:t4:, en welkom Kleine Heer.

2 likes

welkom-home

1 like

Welkom Joris!

1 like

1 like

Welkom Joris,
Succes met het virus!

1 like

Welkom.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Goed bezig. Leuke start collectie. Veel plezier hier.

welkom1

1 like

Welkom!

1 like