Even voorstellen : Luxata . Nederlander in Denemarken

Hoi allemaal , eigenlijk wel vreemd dat ik dit forum nu pas heb gevonden! Maar ik ben er blij om. Beetje zitten lezen en het mooi te zien dat er veel mensen zijn die mijn passie ook delen. Nu nog mijn horloge potje op het zelfde niveau krijgen als veel leden hier :wink:.

Mijn naam is Rick en ik ben 37. Ben werkzaam als manager strategic planning in de E-commerce. Heb een teckel en woon in een kleine stad in het oosten van Denemarken aan de kust. Ik hou van auto’s, koken, technologie, en whiskey :sweat_smile: … en mijn hond natuurlijk. Reizen is ook wel leuk natuurlijk.

Ik ben in het bezit van Omega , Seiko , Casio, Camy , en nog wat ander spul inclusief een digitaal sport horloge (maar daar ga ik geen woorden aan vuil maken).

Ik ben verzot op vintage met een verhaal , krassen en butsen klokken met karakter. Maar sinds ik in Denemarken ben gaan wonen merk ik op dat heel veel mensen bij mij op de zaak een Rolex draagt. Ik werk in de mode dus aanzicht is wel een beetje belangrijk. Niet dat ik er veel om geef maar ik ben bijna 40 . It’s time for a good klok ;).

Beetje zitten rondkijken en heb liefste iets van rond de 3000 max gebruikt. Nieuw moet het echt klein beetje waardevast zijn. ben nu op zoek naar een mooie klok die wat sportiever is als vervanging voor mijn dagelijkse Seiko. Longines legend diver of misschien een Breitling colt ( ik ben echt groot Seinfeld fan dus misschien wel een “bullet” chrono ??? ) meer in de richting van diver / tool . Mag wel een keertje. Ik heb een vintage seamaster die ik alleen onder pak draag. Dat gebeurt niet vaak dus ja.

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Moet in ieder geval er nog uitzien over 20 jaar. En een beetje waardevast is mooi meegenomen.

Ik ben niet zo van de poch maar een beetje meer aanzicht durf ik nu wel aan. Tudor zou ik alleen kopen als ik echt het geld had liggen en Rolex ja dat vind ik dan weer net iets te veel van het goede. Ik zou me daar niet comfortabel mee voelen. Maar men zegt wel eens “alles went , zelfs een Rolex”.

Anyways ! Leuk om jullie allemaal te ontmoeten :slight_smile: nu weten jullie iets over mij, mijn voorkeur en mijn karakter hahah

Hopelijk kan ik wat inspiratie op doen :slight_smile:

Grt Rick aka Luxata

56 likes

Welkom Rick!

1 like

Welkom op het HF

1 like

Welkom!

Wat betreft het horloge: doe er - indien mogelijk - een €1000,00 bij en ga voor een Datejust 1601 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha zou mooi zijn, maar ik moet ook nog wat spaargeld overhouden . Ga namelijk net verhuizen :rofl: . Anders wordt het brood met water de komende maand

2 likes

Welkom bij de club Roderick.

1 like

Oh stalk mode much ;)? Nouja ik heb ook wel
Veel info geplaatst . Beetje dom maar goed

Luxata … welkom op het HF

1 like

Ga dan maar voor een nette Omega Constellation Pie Pan (168.005) op BoR band, of een 146.017 of dergelijks.

1 like

Hey ik was vanmiddag nog met de teckel aan de kust :crazy_face:

Welkom op het forum!

2 likes

Welkom! Jammer dat deze zo snel weg was, want die leek perfect voor je zoektocht :yum::rofl:

https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-6309-7040-suwa-dail-te-koop/360321

1 like

Hallo Rick, welkom en dit is de slechtste plek om je zoektocht uit te voeren. Verschrikkelijke klokken, weinig goede smaak en een actie voor een slecht doel (NOT). :joy:
Veel plezier en kijk ook eens hier: Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel en strip. Nu met nog meer prijzen zelfs een wasmachine? :+1:

4 likes

mja ik heb al een 167.070 . Een collega van me heeft de pie pan in goud maar ik vind dat niet echt mijn ding… te druk.

1 like

Mijn beste,

Rick, van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom bij de club Rick .

1 like

Welkom!

1 like

Mooi horloge , alleen ik ben niet zo’n heel groot fan van de turtle kast. En zwart … ja ik wil nu eigenlijk wel wat anders. Blauw of antraciet misschien wel zilver of wit. … Nu is de legend diver wel zwart maar dat is wel een heel ander type klok

Welkom op het forum, Rick

1 like

Welkom!:+1:

1 like


Ziet er leuk uit !

3 likes