Even voorstellen : Luxata . Nederlander in Denemarken

Oh stalk mode much ;)? Nouja ik heb ook wel
Veel info geplaatst . Beetje dom maar goed

Luxata … welkom op het HF

1 like

Ga dan maar voor een nette Omega Constellation Pie Pan (168.005) op BoR band, of een 146.017 of dergelijks.

1 like

Hey ik was vanmiddag nog met de teckel aan de kust :crazy_face:

Welkom op het forum!

2 likes

Welkom! Jammer dat deze zo snel weg was, want die leek perfect voor je zoektocht :yum::rofl:

https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-6309-7040-suwa-dail-te-koop/360321

1 like

Hallo Rick, welkom en dit is de slechtste plek om je zoektocht uit te voeren. Verschrikkelijke klokken, weinig goede smaak en een actie voor een slecht doel (NOT). :joy:
Veel plezier en kijk ook eens hier: Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel en strip. Nu met nog meer prijzen zelfs een wasmachine? :+1:

4 likes

mja ik heb al een 167.070 . Een collega van me heeft de pie pan in goud maar ik vind dat niet echt mijn ding… te druk.

1 like

Mijn beste,

Rick, van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom bij de club Rick .

1 like

Welkom!

1 like

Mooi horloge , alleen ik ben niet zo’n heel groot fan van de turtle kast. En zwart … ja ik wil nu eigenlijk wel wat anders. Blauw of antraciet misschien wel zilver of wit. … Nu is de legend diver wel zwart maar dat is wel een heel ander type klok

Welkom op het forum, Rick

1 like

Welkom!:+1:

1 like


Ziet er leuk uit !

3 likes

Welkom !

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier! Veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom op het forum! :beers:

1 like

Welkom.

1 like

Van harte welkom op ons forum. Jij houdt van hiken en kamperen, toch? Heel avontuurlijk. Wat waren de mooiste bestemmingen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like