Even voorstellen : Luxata . Nederlander in Denemarken

Welkom op een heel heel leuk Forum
:+1:
En mange tak voor jouw introductie

Enjoy

1 like

Welkom! Have fun here!

1 like

VÀlkommen till forumet. Jag talar tyvÀrr inte Danska, men detta fÄ duga i kriget.

Ai. Niet goedkoop in Denemarken, dan zit je beter in Zweden.

Kopenhagen? Geintje. Maar is het VedbÀck, HumlebÀck of Helsingör, die buurt? Geinig wel, ik heb goeie vrienden in Birkeröd, en ik vind de kust op weg naar de Helsingborg-veerdienst erg prettig.

Ook niet goedkoop, daar. Ik hoop dat je af en toe een drankdozijntje aan kunt laten rukken.

Gucci Micro-rotor, anyone? Het is tenminste geen Rolex.


Gucci gang gucci gang gucci gang,

Breitling B09 Premier in pistachio green. Oh jawel. 100m WR, lume, sportief, check.

Ik vind het clichéshizzle van jewelste, wat mooi geïllustreerd wordt door het feit dat iedereen op de zaak die meuk draagt.

Voor Rolex doekoe heb je ook dit:

Van oorsprong een sporthorloge. Sportief dus.

Soit, niet sportief, maar te mooi om niet te noemen:

Shit, ook niet sportef, maar dan is er altijd nog de railmaster of zo:

Een lekkere dressy weltzeit:

Tudor met het zilveren randje:

Cartier Drive, nuffsaid:

Zelf heb ik goedkopere shit gekocht, want cheapskate.

Nomos GADA, 200m WR, lume.

GS Quartz, vrijwel onderhoudsvrij, 100m WR op niet taperend staal, een sporthorloge dus.

Ok, dit is een dresswatch. Met datum. Dat wel. Maar toch.

Vuig Frans chronootje, wel column wheel en 100m WR met lume.

Vuig Frans GMTtje, 100m WR, travelers GMT en lume.

Vuig Frans Duikertje, 300m WR, lume, stalen band:

Dat zit allemaal onder de drie nieuw. En deze exen ook:

100m WR, metalen, niet taperende band, geharde kast, Top 3 beste quartz ter wereld.

200m WR, 20000 A/m anti-magnetisch, lume, top 5 beste quartzen ter wereld.

Dan zijn is er nog de Oris Sixty Five Momotaro. Dan heb je een teringhip Japans jeansmerk collab met een supercool onafhankelijk horlogehuis. 100m WR, lume, etc.

Dat is focking hip and happening in de modewereld. Let op de dubbele witte streep op de jeans band. En gegarandeerd dat de kantoorsbrigade er niet mee rondloopt.

10 likes

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Rick!

De HF-traditie. Bij een voorstel topic de TS erop wijzen zijn budget te verruimen :stuck_out_tongue: .

Dit zou een no-brainer voor mij zijn. Peurneaux. :drooling_face:

2 likes

Welkom op HF Rick en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom Rick op dit mooie forum.
Paar jaar geleden voor vakantie in Denemarken geweest in Juelsminde. Heerlijke vakantie, mooi land, vriendelijke mensen. Ja, zeker een land waar we vaker naar toe zullen gaan.

1 like

Ik zou zeggen kom op de koffie als je eens in de buurt van Aarhus bent :slight_smile:

1 like

Welkom, breedtegraadgenoot! :laughing:

1 like

Super bedankt voor de mooie post
 heel veel gave horloges!

Zelf heb ik goedkopere shit gekocht, want cheapskate.

Ja ach ik blijf hollander he 
 ik geef liever minder dan meer uit :smiley:
Ik zat ook al aan Oris te denken maar ik heb er een gepast in de winkel en ja ik weet het niet precies. Dat was een Aquis met 400 cal. Mooi horloge maar die zou ik dan wel gebruikt kopen. ( afschrijving minimaliseren haha). Ik denk dat ze binnekort ook nog wel een aanpassing aan dat movement gaan doen om dat hacking / verspringen van de wijzer te verhelpen. Dus beter even passeren.

Voor de rest gave suggesties
 ik zoek nog even verder met hulp van je aanbevelingen :slight_smile:

Ai. Niet goedkoop in Denemarken, dan zit je beter in Zweden.

Vertel mij wat haha net een KIA zgan gekocht 
 duitse merken zaten niet in het budget 
 maar daar ben ik ook niet zo van. Maar toch 
 van dat geld kon ik in Nederland wel een hele dikke duitser halen :smiley: ( Kan ook gratis maar dan is het van Tinder haha)

Kopenhagen? Geintje. Maar is het VedbÀck, HumlebÀck of Helsingör, die buurt? Geinig wel, ik heb goeie vrienden in Birkeröd, en ik vind de kust op weg naar de Helsingborg-veerdienst erg prettig.

Aarhus :slight_smile:

Welkom, Rick en nog veel plezier op ons forum.

Welkom hier bij HF !

Welkom!
Jerry draagt vaak een Navitimer. Zowel in Seinfeld als in Comedians in Cars getting cofffee.

Welkom!

Eennuuh

Hulde!
BESTE.
SERIE.
OOIT.

Qua horloge, wat denk je van een Cartier Santos.
Die is helemaal “Jerry-Proof” en het is geen Rolex

Een vintage model in staal (en eventueel quartz) moet binnen je budget te vinden zijn.

Da’s een best stuk ten westen van Sjaelland. In Aarhus ben ik nog nooit geweest, kom wel regelmatig in en door Odense.

De beste Navitimer is een Sinn Navitimer. De 903. Die is 41mm groot, 100m WR en Sinn heeft de rechten, ontwerpen en machines uit de failliete boedel van Breitling gekocht, dus het zijn geen hommages, maar de “echte”.

Laat die nou eens voor 3100 ballen op je mat ploffen, zeg. Nipt binnen budget:

Daar zit ik zelf niet op te wachten, ik vind de vintage vibes van de 65 vele malen mooier. De Aquis doet het niet voor me, ik vind ze lomp.

De tweede helft zit integraal onder de 3000 nieuw, soms met wat zoeken. :slight_smile: Dus geen budget verhogen. De eerste helft was een geintje omdat je over Rolex begon.

Or did you mean Grindr? Maar goed, bespaar ons de verhalen over dikke Duitsers die naar Aarhus afreizen. Of auto’s. Auto’s komen uit Frankrijk, punt. Als het niet uit Frankrijk komt, is het dus geen auto. Dit zou zomaar een mening kunnen zijn, mileage may vary. :slight_smile:

Het liefst met een onafhankelijk vierkante bezel die niet over loopt in de band. Kortom: een Santos Galbee. :slight_smile:

Of een Dumont, natuurlijk.

1 like

Van harte welkom hier, Rick! :blush: :+1:

Helemaal eens!
Die is inderdaad mooier.

2 likes

Ahh Aarhus, leuk, zijn we ook een dagje geweest. Net als Horsens en Alro.
In Aarhus bij de Clemensborg (dacht ik dat het heet) geweest. Kwamen we later in een Netflix serie precies dat stuk in de stad tegen.
En natuurlijk, hoe kan het ook ontbreken, dagje Legoland gedaan.

1 like

Welkom op ons forum.

1 like