Even voorstellen maar!

Na al een tijdje met genot mee te lezen en behoorlijk wat wijzer geworden word het toch maar tijd om me eens voor te stellen.

Me naam is Ton en ben 40 jaar en liefhebber van meer de “Divers”!
Collectie bestaat nog uit een stuk of 8 Seiko,s ,Aquanautic,Citizen,s,de eerste titanium Festina chrono,TW Steel tw93 en wil wat Hommages van de RLX GMT verzamelen(voor sommigen een no go maar ik vind het leuk)De eerste heb ik al van Jur.
Zit te wachten op de Steinhart GMT en ben erg benieuwd er naar.

Afgelopen week eindelijk me Breitling Chronomat Vitesse verkocht op marktplaats(hij staat er nog op) en ik moet zeggen dat het niet meevalt om daar wat op te verkopen,wat een gekken zitten daarop zeg,had hem beter gelijk hier op kunnen zetten,had me een hoop ergenis bespaart denk ik.

Zal morgen proberen om wat foto,s te plaatsen.

Wat staat er op me verlanglijstje?
De Seiko SBDD003 en de Omega Seamaster 300

Mvg,
Ton

Welkom Ton!

Met jou collectie werd het inderdaad hoog tijd om je actief met het forum te gaan bemoeien :smiley:
En je weet het Ton, foto’s, dat is wat we graag willen!

WELKOM! En inderdaad is marktplaats niet écht the place to be, hoewel wij met onze leden ook héél actief zijn op marktplaats (maar dan om namaak te melden).
Jur

Hallo Tobias,

Ja even een account maken op zo,n foto site en het moet gaan lukken!

Grt,
Ton

(tu)

Jur Schreef:

WELKOM! En inderdaad is marktplaats niet écht the
place to be, hoewel wij met onze leden ook héél
actief zijn op marktplaats (maar dan om namaak te
melden).
Jur

Hallo Jur,

En zo hoort het ook,zo trapte ik ooit bijna in een linke Seamaster 166.024!

Mvg,
Ton

Hier een foto van me verkochte Breitling Vitesse uit ,99 ,ken ik mooi even uitproberen hoe foto,s plaatsen gaat hier gaat.

Ging het toch nog ff mis!

Welkom!X(

Welkom op dit forum. En met divers kom je wel hier aan je trekken!