Even voorstellen: Manfred

Welkom op HF Manfred.

1 like

De mores is dat mensen hun kinderen kids noemen. Ik erger mij daar danig aan, maar ik heb mijn vader ook nooit pappa genoemd, die man heette vader of pa. :slight_smile: Je moet nooit zomaar dat wat ik zeg al te serieus nemen of aannemen dat het representatief is voor het gemene forumlid.

Jazeker wel. Er zit ook geen logica achter.

DenseSharpCurassow-size_restricted

Dat is, dat is een gevoel.

2 likes

Manfred, van harte welkom!

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom @Manfred op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Leuke stad, Leiden. Ik heb er een paar jaar met veel plezier gewerkt, waarbij ik zo goed als dagelijks door de binnenstad liep.
In de Breestraat zit nog een leuk winkeltje, met een kelderruimte waar zich resten van een oude muur bevinden, waar ze vintage horloges verkopen.

Een mooie tijd (als lid) op dit forum toegewenst.

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Nu maak je me nieuwsgierig! Ik ken eigenlijk alleen Tijdloos op de Hogewoerd.

Welkom!

1 like

welkom

1 like

Ik heb het even op moeten zoeken, maar het gaat dus om Rob van Gerner Juweliers aan de Breestraat.

Ik ben er een paar maanden geleden geweest. Vintage is (nog) niet mijn ding, maar wekt toch regelmatig wel mijn interesse. Zo ook toen ik daar toevallig langsliep.

Tijdloos ken(de) ik dan weer niet, maar zal ik in gedachten houden bij een volgend bezoek aan Leiden.

Ook ben ik de laatste keer nog bij De Gunst Juwelier binnengelopen. Ook in het centrum. Redelijke collectie, zou zomaar wat interessants tussen kunnen zitten.

1 like

:wave:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Rob van Gerner ken ik wel, maar wist niet dat hun (vintage) horloge collectie de moeite waard is. Ga ik snel eens kijken. Dank.

1 like

Manfred welkom hier!

1 like

Welkom! Geniet van al het moois wat voorbij komt zetten! Doe ik wel! :+1:t2::grin::+1:t2:

1 like

Welkom op HF Manfred! Lekker bezig zo te zien, het begin is er :grin::grin:

1 like

Mooie collectie! (Als ik zou mogen kiezen: de Bulova Acutron)

1 like