Even voorstellen: Mardo

Hallo mensen van het horloge forum.
Sinds een paar maanden is bij mij de interesse in hologes ontstaan. Nadat een collega mij zijn nieuwe aanwinst liet zien en vasthouden.
Dit was een Rolex datejust uit de jaren '90. Het gevoel van schoonheid en kwaliteit overviel me echt.
Vanaf dat moment ben ik me er meer in gaan verdiepen. Ik luister met plezier naar “de mannen van de tijd” podcast en kijk youtube filmpjes van o.a. teddy baldasarre.
Derhalve ook op dit forum uitgekomen.
Vorige week mijn eerste horloge aangeschaft. Een citizen tsuyosa in het blauw. Ik ben er erg blij mee. Nu ben ik al aan het rondkijken voor een volgende aanwinst. Geen haast. Maar rondkijken is gewoon leuk. Ik kijk naar o.a. hamilton khaki field en seiko alpinist. Of tissot prx. Of…
Ik denk dat ik een nieuwe hobby heb.

73 likes

Welkom hier bij HF !
Genoeg te kijken hier.

Een heel mooi begin …

Welkom en veel plezier op HF!

Welkom op het forum en veel plezier hier. :grinning:

Welkom!

Mooi horloge om mee te beginnen en welkom :+1:

Welkom. Veel plezier hier.

Welkom :partying_face: Gevaarlijke hobby hoor :smirk:

Een mooi begin van een fantastisch mooie hobby! :ok_hand:

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Ik wens je hier veel plezier en ik wens je nog heel veel mooie horloges toe!

Welkom! Gelijk een gevaarlijk horloge om in je handen gehad te hebben :wink: Leuke Citizen in ieder geval :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom bij de club.

Welkom bij je nieuwe verslaving!

Welkom… en succes met de komende hobby :wink:

Welkom bij je nieuwe verslaving, mooie start gemaakt :+1:

Van harte welkom op het HF!

Leuke start! Mooi formaat voor jouw pols. Citizen is altijd prima.

Rustig aan doen is meestal het beste. Kijk regelmatig in het doorlopende topic “Wat dragen wij vandaag” voor inspiratie.

De PRX lijkt wel wat veel op de Citizen qua stijl. Rustig nadenken wat je leuk en praktisch vind. Zoveel soorten horloges… Duikers, sportief, field, flieger, dresser enz.

Pas op voor het horloge virus! Nog geen vaccin beschikbaar…

1 like

Hoi Mardo.
Welkom en veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Welkom Mardo! En gefeliciteerd met het begin van je collectie

Welkom Mardo enne,
Kijken, kijken NIET kopen… :innocent: