Even voorstellen: MarginKall en een NA!

Hoi allemaal,

Na een tijd enkel lurken is het nu tijd om mij eens voor te stellen. Mijn naam is Tim, 33 jaar en woon samen met mijn vriendin en ons bijna 3 jarig zoontje.

Begonnen met een Fossil en een G shock, is mijn collectie de afgelopen jaren rond de 5 horloges.

Een Tissot PRX, een Mr Jones, een Erebus en 2 MoonSwatches. Eigenlijk draag ik de Mercury Moonswatch 75% van de tijd. Langzaam raakte ik steeds verliefder op dit model en bleef filmpjes kijken over de “echte” Moonwatch. Op een dag…

Maar vorige week was die dag daar! De aankoop van een 3861 Omega Speedmaster sapphire sandwich. Helemaal te gek, ik kan niet stoppen met het bekijken van het horloge.
Dit is mijn daily zodat ik elke dag kan genieten van dit prachtige tijdloze horloge.

Enkel jammer dat ik net tussen 2 schakels in zit. Nu met de quick adjustment open zit hij goed, maar een schakel erbij en adjustment dicht is weer iets te los. Voor de zomer maar bedenken wat ik dan doe, of een andere band kopen of weer een schakeltje erbij.

Ook maar minimaal 2 horloges verkopen, want heel eerlijk; de draagtijd gaat nihil zijn nu ik mijn grail heb.

Nog maar wat fotos als afsluiter, en ik spreek jullie snel hier op het forum, fijn weekend!

102 likes

Mooie collectie, en NA. Welkom op HF!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier.
Mooie speedmaster!

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je toffe Speedmaster! :+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en idd een Mooie collectie :+1:t2:

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom Tim :+1:

1 like

Mooie collectie. Welkom hier

1 like

Welkom op het forum !!

1 like

mooie NA :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Welkom :ok_hand:

1 like

Van harte welkom Tim :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Ik zou niet te snel verkopen, want misschien vind je het over een tijdje wel prettig om te wisselen. Die moonswatches kunnen wel weg, lijkt me. Wat een verschil, hè?

1 like

Welkom en veel plezier op het forum. Mooie horloges en de Speedmaster altijd heerlijk horloge.

1 like

1 like

Welkom en wat een mooi kado heb je jezelf gegeven… :+1:
Mbt de schakels, gewoon even de onderarmen trainen een half jaar, dan zit ie met een extra schael perfect…maar ja, dan de andere horloges… :grin:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

1 like

Welkom en veel plezier hier op HF. En met de mooie Speedmaster natuurlijk, dat zit altijd goed :slightly_smiling_face:

1 like