Even voorstellen - Mart

Goedemorgen (eindelijk) mede forumleden!

Mijn naam is Mart en ik hou van horloges… Eigenlijk al sinds ik voor m’n communie een Swatch cadeau kreeg: de kerk heb ik vrij snel achter me gelaten, maar de interesse voor horloges is me altijd blijven achtervolgen. Via merken als Swatch, Pulsar, Casio, Longines en Suunto (i.v.m. hardlopen) uiteindelijk in een horloge-loze periode terecht gekomen. Het “waarom” van dit zwarte gat op horloge gebied is voor een andere keer.

Al krap een jaar las ik mee op dit prettige forum en dat beviel me prima. Sinds de eerste paar bezoeken wist ik ook onbewust dat er weer een horloge moest komen. En toen die er dan eindelijk was (een Seiko 5 Sports, SRPL77K1), vond ik dat ik pas waardig genoeg was hier een account aan te maken.

Ik lees met heel veel plezier van alles en nog wat hier op het forum. De prettige, correcte wijze van communiceren hier is een soort oase van “hoe het heurt”, in een online wereld waarin omgangsvormen er steeds minder toe lijken te doen. Verder vind ik het prachtig om topstukken voorbij te zien komen, waarvan ik zonder dit forum nooit zou hebben geweten. Niet zozeer omdat het altijd mijn smaak is (vaak niet :rofl:), maar gewoon om mezelf te verbazen over wat men allemaal kan fabriceren.

Zelf heb ik natuurlijk ook een bepaalde (bescheiden) ambitie op horloge-vlak. Naast de huidige Seiko moeten er minimaal nog een Citizen, Timex en Casio aan de “collectie” worden toegevoegd. Vraag me niet waarom juist die merken. Daarna kijk ik wel verder. Hamilton en Echo Neutra hebben wel hele mooie dingen in de collectie. Ach, laatst hier gelezen over CWC G10 en die staat nu ook stiekem op het onderbewuste verlanglijstje. En dat lijstje zal niet korter worden naarmate ik hier langer op het forum zit…

We gaan het zien, voor nu blij hier te zijn!

51 likes

Welkom!

1 like

Welkom Mart!
En veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom op het Forum Mart!

1 like

Welkom!!!
Foto’s zijn meer dan welkom :laughing:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Mart.

1 like

4VjQ

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Van harte welkom op het :watch:-forum!!

1 like

Welkom man!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom, Mart!

1 like

Welkom

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom Mart

1 like

Dat is voor na de experimentele fase. Dan pas snap je het model.

Welkom.

1 like

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like