Even voorstellen: Martijn82

Even voorstellen

Wauw! en toen ging er een nieuwe wereld open!

Altijd al een beetje aan het kijken naar horloges, maar nooit bewust. Tot enkele weken geleden, beter laat dan nooit voor een 37 jarige :wink:. Al zoekend naar een mooi horloge dat ik op mijn werk kan dragen kwam ik ook op dit forum terecht. En toen ging er dus een nieuwe wereld open. Nooit geweten dat er zoveel horloge fanaten waren, over ‘gepraat’ en gedeeld werd. Mooi om de hobby van iedereen hierin te zien.

Nadat ik ooit, ik denk als 14/15-jarige met een Lorus ben begonnen, via een Diesel, een Breil naar een Pulsar en dan nu ‘eindelijk’ mijn eerste automaat. Ik wilde graag een mooie (niet saaie) dress watch die ik bij een pak en business casual kan dragen. Na heel wat uren zoeken, lezen en video’s kijken uiteindelijk voor de Seiko Presage gegaan. De SRPB41J1. Vooral de wijzerplaat vind ik erg mooi. Nu nog een mooie lerenband, zodat deze ook matcht met de riem en schoenen :wink:

En ik vrees dat dit pas het begin is. Ik ben al aan het kijken naar een nieuwe. Al zie ik mijzelf nog geen veel duurdere horloges kopen. Komt misschien nog ……, een GS is wel super……En ik kijk ook wel ‘jaloers’ naar de collecties die langs komen. Maar eerst de vrouw nog even meekrijgen😉

Ben wel aan het kijken naar een volgende bijvoorbeeld een SKX013 of een Vostok SE 100333S (of iets vergelijkbaar aangezien deze laatste niet meer verkrijgbaar is). In ieder geval iets waar een nato goed op kan zodat ik een beetje banden kan wisselen. Jullie nog tips of mooie aanbiedingen?

Ik ga mij hier in ieder geval nog uren vermaken!

23 likes

Ha Martijn, welkom op het HF

1 like

Wel gekomen!
Neem alvast een inenting tegen horlogeritus voor het te laat is.

1 like

Mijn beste,

Leuke introductie Martijn!!
Van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom !

1 like

Welkom Martijn!

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

oh ja dit is uiteraard de presage

9 likes

In mijn ogen is dat de mooiste uitvoering! :heart_eyes:

1 like

Welkom Martijn!

Grt Martijn

1 like

Martinovic in de da hoooooouuuuusssseeeee!.. Had ik even zin in :thinking: gewoon, omdat het vrijdag is.

Welkom hier en veel leesplezier

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom hier …:smile:

1 like

image

1 like

Welkom, Martijn en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like