Even voorstellen: Martin

Hoi allemaal,

Ondanks dat ik al even op het forum ben, en alles eigenlijk wel dagelijks lees heb ik me nooit voorgesteld.
Nou daar moet natuurlijk wel verandering inkomen. En dit komt eigenlijk omdat ik nu iets met trots kan laten zien. Dus bij deze een voor mij nieuwe ervaring voor het vinden van mijn eerste ‘echte’ horloge.

Al jaren ben ik erg onder de indruk van het merk Meistersinger, het idee en de visie dat tijd niet perse draait om de minuten en seconden, maar om het moment.
Dit sprak mij altijd erg aan, en omdat ik altijd fan geweest ben van Bauhaus en erg rustige horloges, stond de Meistersinger N°03 eigenlijk bovenaan op mijn verlanglijst.

Tijdens mijn zoektocht hiernaar kwam ik ook op dit forum terecht en leerde ik vele andere merken kennen, waar namen als Longines, Mido en Grand Seiko (de quartz dan) voor mij ook betaalbaar langskwamen. Maar ook Nomos. Helemaal mijn smaak. De Bauhaus stijl en het feit dat ze hun eigen aangepaste binnenwerken hebben, zoals de DUW3001 klopte bij mij helemaal. Dus hiernaar opzoek gegaan.

De zoektocht liep niet zo lekker, uiteindelijk een kans gehad om er één te kopen bij een forumlid. Maar ergens voelde het niet hemelaa lekker.

Tot ik opeens een horloge in het blauw terecht kwam, en ja hoor. Een horloge van Meistersinger, die je hier toch niet heel veel tegenkomt. Super staat, en helemaal tof. Even twijfelen, want hij was iets drukker als het model dat ik zocht. Maar wauw wat een horloge.
Na 10 minuten twijfelen, meteen maar contact gezocht met @Seumpie om te vertellen dat ik als nieuw lid, erg geïnteresseerd ben en hem graag wil overnemen.

Nou het contact ging goed, ik ben goed ontvangen, koffie gedronken en eigenlijk voor het eerst met iemand uitgebreid over horloges gepraat. En uiteindelijk toch de doos van de Meistersinger geopend.
Drukken van verwacht? Totaal niet! Alles klopte eraan, en op mijn pols klopte het helemaal.

Horloge overgenomen, omgedaan en eigenlijk niet meer afgehad. Wat een ding.
Nou bij deze dan wat foto’s, want op het forum houden we van foto’s!
Mijn nieuwe trots:

76 likes

Welkom!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst !
Voor mij was dit ook mijn eerste “echte” horloge en nog steeds in de collectie.

Geniet ervan !

4 likes

Welkom Martin! Ik moet zeggen: prachtige Meistersinger :ok_hand:

Veel draagplezier Martin :+1:

welkom! en een bijzonder horloge ook meteen :+1: maarre

:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Martin. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
En het horloge? Hemelaal lekker.

Haha, drukker dan verwacht. Moet ook geen stukjes schrijven op een telefoon :sweat_smile:

Vooral omdat ik steeds keek naar echt zo rustig mogelijke horloges, was dit echt totaal niet wat ik in eerste instantie zocht. Maar het kwam op mijn pad, en alles klopte gewoon.

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom op HF, Martin en gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

:wink:

Welkom Martin!

Wat een prachtig horloge heb je gekocht.
Mooie band ook!

Groet uit Dalfsen

Welkom en gefeliciteerd :ok_hand: !

Welkom! Goeie keuze. Love it :smiling_face:

Welkom :partying_face: ook bij de Meistersinger liefhebbers. Groeten van mijn Neo

Fraaie aanwinst :ok_hand:

3 likes

Welkom Martin.

Op het horloge had ik al gereageerd in het MS only topic :wink: maar dus ook van harte welkom! :slightly_smiling_face:

Welkom…:+1:

Welkom :wave:

Welkom ! :champagne: