Even voorstellen! Mauss08

Goedemiddag mede forummers!

Na een tijdje meegelezen te hebben op het forum, nu even tijd om mezelf voor te stellen.

Ik ben Maurice 35 jaar en woonachtig in het midden van Nederland. Als kleine jongen met vaders mee bij elke etalage kijken van een juwelier!
Toen al gek van alles wat met horloges te maken heeft, die gekte heeft me nooit meer losgelaten, en ben bang dat het hier op het forum alleen maar erger zal maken, maargoed dat maakt niet voor niets de hobby zo leuk zeggen we dan maar :wink:

Op mn 12e mijn eerste horloge gekocht, een simpele orient quartz ( nog steeds in bezit) daarna van alles en nog wat gekocht, geruild, gedragen, en weer weg gedaan. Voornamelijk tot een 4 a 5 duizend euro, zoals de meeste van jullie wel weten ga je langzamerhand steeds een stapje hoger. Voor nu geniet ik gewoon van alles wat passeerd op mijn mooie horlogereis, wie weet zal ik enkele van jullie wel persoonlijk ontmoeten, want denk dat het niet lang duurt voordat ik hier iets uit het blauw scoor. :sweat_smile:

Mijn verhaal is nu wel lang genoeg :stuck_out_tongue_winking_eye:
Tijd voor een paar plaatjes, daar zijn jullie gek op, heb ik al wel door.

68 likes

Welkom Maurice.

Mooie verzameling heb je reeds!
Die GS, aaaarghhhh wat mooi!!

Veel plezier.

Groet uit Dalfsen,

Edward

1 like

welkom… veel plezier hier.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Van harte welkom Maurice :+1:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom :partying_face: Het zijn al fraaie horloges die je laat zien :ok_hand:

1 like

Bedankt! De GS ben ik ook heel blij mee, heerlijk horloge met die mooi glijdende seconde wijzer.

De Orient draag ik nooit meer, en denk dat de Oris binnekort ook van de hand gaat, en daar weer iets leuks voor in de plek komt.

Mooie verzameling en welkom op dit gezellige informatieve forum!

1 like

Welkom! Veel plezier op het forum😉

1 like

Welkom op het HF! Leuk verhaal en fijn dat je meteen foto’s post, daar zijn we inderdaad dol op. De GS is natuurlijk wel de echte topper!

1 like

welkom hier,
reeds mooie horloges :ok_hand:

1 like

Welkom op het forum. Die GS is prachtig!

1 like

Welkom bij club Maurice.

1 like

Welkom hier! Mooie verzameling hoor

1 like

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!

Nog 1tje dan omdat jullie de GS zo leuk vinden

3 likes

Mooie plaatjes hoor Maurice, welkom hier en een hoop moois toegewenst verder!

1 like

welkom-home

1 like

Maurice, welkom op HF!

1 like

Welkom welkom :smile:

1 like