Even voorstellen; McDutch

Goedemorgen allen.

Na enkele dagen door dit forum gebladerd te hebben, stel ik mij hierbij voor;

In het echte leven noemt men mij Kor, ik ben een 34 jarige Fries die nog altijd in zijn geboorteplaats woont. Ik ben hier terecht gekomen door het aanschaffen van een nieuw horloge.

Ik heb vroeger, ruim 15, als het niet 20 jaar geleden is, voor het laatst een horloge gedragen, een blauwe casio G-shock. Door de introductie van de smartphone heb ik horloges dus jaren lang links laten liggen.

Laatst is mijn telefoon een paar maanden lang stuk geweest en dit maakte op tijd komen voor afspraken en evenementen een stuk moeilijker. Ik heb nu een horloge aangeschaft om niet meer afhankelijk te hoeven zijn van mijn telefoon, en merk nu al dat ik heel anders met mijn telefoon omga. Dankzij het horloge heb ik mijn telefoon veel minder in handen en raak ik minder afgeleid door o.a. binnenkomende emails en whatsapp berichten.

Ik voel me dankzij mijn horloge nu “bevrijd” van de last van mijn telefoon, omdat ik daar drie keer op moest kijken voor de tijd, door de afleiding van berichten en dergelijke.

Ik heb hier al hele mooie horloges voorbij zien komen, maar het zal nog wel een tijd duren voordat ik zulke prachtstukken zelf aan kan schaffen.

Ik hoop hier een hele hoop te leren over de verschillende merken en types, en het zelf nakijken en onderhouden van de uurwerken.

Met vriendelijke groet,

McDutch.

21 likes

Welkom en veel plezier Kor :+1:

Welkom @McDutch!

Is het McDutch zoals de McKroket van de Mac Donalds? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom op HF! :slight_smile:

Van harte welkom hier! Groetjes van een mede-Fries.

1 like

Welkom Kor,
En de vraag voor ons is natuurlijk:
‘Wat voor horloge heb je gekocht?’

Welkom @McDutch

Heerlijk om naar toe te leven toch? En tot die tijd, kopen wat je nu kan kopen en daar van genieten! Als je hier iets leert dan is het wel dat niet alleen de dure horloges prachtstukken zijn
 (Ik althans)

welkom en bel je bank maar alvast, dit gaat geld kosten :laughing:

Welkom , ben sinds kort ook lid , hier kan je veel leren

Oh, ik was vergeten een foto te plaatsen
 Het gaat om deze, een Seiko Premier.

16 likes

Welkom. Ja er zijn zoveel mooie horloges voor je het weet heb je er een heleboel. Maar blijft wel mooi.

:grin: welcome to the dark side

1 like

download

Van harte welkom hier, Kor! :slight_smile: :+1:

Welkom!

Welkom en heel veel plezier met in horloge-land!
De eerste aanwinst is iig erg geslaagd. :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op HF Kor !
Enne, Seiko is altijd +1 !

Welkom!

1 like

Welkom, Kor en nog veel plezier hier op HF.