Welkom!
Van harte welkom hier op het forum,
Veel lees en schrijfplezier.
Uiteraard zien wij ook graag de video van het herstel/service hier voorbij komen
Welkom en veel plezier op HF
Welkom!
Welkom! Netjes heur!
Leuk van harte en welkom
Welkom Melissa !
Welkom op het forum. Je hebt een goede smaak en bent waarschijnlijk niet bang uitgevallen. Niet iedereen zou ongezien een niet lopend horloge kopen. Zeker met een Jaeger kan het soms weleens een duur grapje zijn. Ik hoop het beste voor je en wens je veel draagplezier zodra je het horloge weer terug hebt.
Ik begrijp je volkomen, maar met 11.2mm dik vallen wel veel dingen af. Mijn informele misschien iets rekbare grens is 12mm en ik wil als het kan graag automaat. Het kan zeker allemaal wel, maar er zijn er velen die dat breken e dan krijg ik het moeilijk. Ik vind je vintage niet-werkende aankoop erg dapper en de wijzerplaat niet onaantrekkelijk, dus ik ben benieuwd waar dat eindigt!
Welkom!
Welkom!
Ik kan wel voorstellen dat je de gok hebt gewaagd.
Overigens loop je bij de beste deals vaak een risicootje.
Welkom
welkom! en wat een heerlijke smaak heb je!!
Wat een gafe JLC, no guts no glory zullen we maar zeggen! Welkom!
Welkom op HF Melissa. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Complimenten overigens voor de JLC keuze, prachtig. Ik hoop dat je deze spoedig en in werkende toestand terugkrijgt
Hoi Melissa, welkom! Hopelijk wordt je beloond met die JLC en krijg je hem werkend rond de pols aan een schappelijke kostprijs. Mijn eerste horloges waren iets meer hapklaar
Hallo Welkom
Wow! Gave binnenkomer zeg!!
Van harte welkom Melissa, hou ons vooral op de hoogte van de vorderingen wat betreft de JLC
Heel mooi horloge, en wat een horloge avontuur .
Ben heel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal .
Verder welkom uiteraard op dit forum.