Even voorstellen: Melissa

Mensen met goeie smaak en watchcrazy zijn meer dan welkom. Bedenk wel eens besmet er geen weg terug is… geniet van ons forum!

Welkom Melissa!

Welkom Melissa,

Leuk dat er ook dames hier aanwezig zijn. Hoop het beste voor je met je JLC.

1 like

Welkom en heel veel plezier!

Welkom Melissa,

Mooie horloge! :+1:

Van harte welkom en dat is al een serieus horloge om mee te beginnen. Hopelijk heb je hem snel terug werkend rond je pols!

welkom :slightly_smiling_face:

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom. Mooi horloge. Hopelijk kan hij gerepareerd worden.

Welkom en ben benieuwd naar het filmpje :wink:

welkom welkom ~~ :clap:

Welkom, en mooi om nu eens een foto te zien van een horloge op een niet behaarde pols.

2 likes

De vintage Seamasters vallen best mee hoor, was vroeger (jaren 50/60) meer dressy, vaak zo’n 35 mm.

Welkom :+1:t2:

Welkom Melissa!
Stoer dat je je eigen weg kiest in jouw zoektocht.
Leuk horloge ook.

Veel plezier ermee en veel plezier op het forum :raised_hands:

Gelukkig nog helemaal geen :laughing:! Alleen iemand die zijn website adverteerd omdat ik had aangegeven op zoek te zijn naar een watch winder. Daar ben ik verder niet op ingegaan en de watch winder die ik op het forum op het oog had is helaas al gereserveerd.

Ik heb vandaag wel een horloge aangekocht via Vinted van een Nederlander.
Deze loopt wél maar heeft een nieuw glaasje en mogelijk een service nodig.
Longines uit 1953, 23ZS caliber. 33mm stainless steel en 9mm qua dikte.

En nu is het qua horloge aankopen even genoeg :clown_face:

4 likes

Correctie: 31mm* case

1 like

Welkom Melissa.
Veel succes en plezier met de nieuwe aanwinst

Super en ook leuk om te zien hoe mensen tot horloges komen. Je hebt volgens mij hele mooi klassieke horloges gekocht en hoop dat de gok met de JLC goed uitpakt. Het horloge is het wel waard. Veel plezier op het forum! Zodra je wat langer meedoet ontdek je hopelijk ook nog een hele leuke community van redelijk gelijk gestemden op allerlei andere topics :slight_smile:

Welkom, prachtig verhaal en dito horloge geniet ervan.