Even voorstellen: MENNNUS!

Hoi allemaal,

Mijn naam is Dennis, 28 jaar uit de regio Eindhoven.
Ik ben al geruime rijd met horloges bezig, maar ik ben nu toch begonnen aan een collectie. Deze is te zien op de foto. Bestaande uit een Orient Meastro (Deze en de Seiko 5 zijn mijn dagelijkse horloges), Armani Exchange (spijt van deze aankoop… Tevens mijn eerste zelfgekochte horloge), Seiko 5 en een horloge dat gekocht is in het Esscher museum. Er zat nog een Seiko Worldtimer in mijn collectie, maar die is verkocht.

Zoals te zien is in mijn collectie is er voor mij nog een lange weg te gaan!
Jullie verhalen en posts zijn super mooi om te lezen en ik spendeer dan ook graag veel tijd op dit forum.

Tot sprekens en zoals wij in Brabant zeggen: Houdoe!

55 likes

Hoi Dennis.
Welkom hier en veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Wanne.

1 like

Welkom Dennis,
Je hebt al een prima begin gemaakt! Nooit spijt hebben, je gaat vast nog keuzes maken die achteraf niet de goede blijken te zijn. Je smaakrichting zal zich met de jaren steeds meer uitkristalliseren (en misschien ook weer veranderen). Je kunt je Armani altijd nog verkopen (of weggeven aan iemand die er meer plezier aan beleeft :wink:)

2 likes

Welkom op het forum, Dennis! :+1:

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like

Hee Dennis, Welkom hier en een lekker begin van de collectie heb je alvast.

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit gezellige forum, Dennis aka Mennnus!

De weg is zo lang als dat jij hem vooruit blijft plaveien!

Dat dus! Zie het als een leermoment en betaald leergeld! Je leert alleen van “foutjes” (als je dat al zo mag nog noemen), nooit van de dingen die goed gaan!

Vanwege het feit dat je na 1 horloge aankoop in de categorie “modemerk” al weet dat dat niet de juiste keuze was, zul je jezelf nu gaan behoeden voor wederom een dergelijke keuze! En aan de andere kant, je moet gewoon lekker kopen wat je leuk vind! Doen wij ook allemaal!

Veel lees- en leerplezier gewenst!

2 likes

Welkom Dennis😀

1 like

Hallo Dennis, Welkom!

Enjoy the ride!!

1 like

Hey! Klopt, na de aankoop van het Armani horloge ben ik pas echt in de wereld van horloges gedoken en er inderdaad achtergekomen dat dit niet altijd de beste keuzes zijn.

1 like

Welkom bij de club Dennis.

1 like

Helemaal gelijk!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Dennis. Veel plezier hier.

1 like

Welkom vanuit Brabant!

1 like

Hallo Dennis, welkom op dit leuke en leerzame forum gewenst door een medebewoner van de regio Eindhoven. Veel plezier en wijsheid gewenst bij het samenstellen en uitbreiden van je collectie.
Houdoe!

1 like

Welkom op het mooie forum !

1 like

Geniet van je horloge reis! Welkom op het forum :+1:

1 like