Na een aantal weken hier rondgekeken hebben wordt het maar eens tijd om mij hier voor te stellen…
Ik ben Chris, man van bijna 50 jaar.
Achteraf gezien heeft het horlogevirus al vroeg toegeslagen, als jongetje van ongeveer 10 jaar kocht ik tijdens een logeerparij bij mijn oma mijn eerste horloge van mijn verjaardagscenten, een Timex (Ja,ja wie is er niet groot mee geworden…) Weet nog wel dat ik ´savonds hoofdpijn had van het kijken op mijn horloge.
Tijdens mijn middelbare schoolperiode mijn eerste ,voor mijn gevoel, dure horloge gekocht, een Casio http://watchshock.com/photo/Casio/Early_Casio/model/52QS-14/52QS-14.jpg (foto van het net geplukt, heb het klokje nog wel maar kan het niet direct vinden)
Daarna een hele tijd een Revue Buccaneer gedragen, mooi nauwkeurig kwartshorloge.
In 1996 mijn eerste Tag gekocht
Heb deze bijna 10 jaar als daily beater gedragen totdat ik er bij een batterijwissel achter kwam dat de juwelier een actie had omdat hij stopte met het merk Tag Heuer en een fikse korting gaf op nieuwe horloges…
Eerst kwam deze
en een week later deze twee

Daarna is het een tijdje rustig geweest tot ik vorig jaar een keer bij Schaap en Citroen langs ging en uiteindelijk met deze
naar huis ging.
Half jaar later mijn droomwens een Carrera vervuld
Verder nog in mijn bezit
Erfstuk van mijn Vader, gaat dus ook nooit weg…
,
Impulsaankoop, dacht dat went wel die lampjes (Niet dus)
Weer een impulsaankoop, niet echt mijn ding …
Klokje waar ik heel blij mee ben vooral met de nieuwe band .
Niet op de foto mijn Magrette Moana Pacific PVD, logeert momenteel bij Stephan van Magrette vanwege een probleem met de kroon…
Dat was het dan wel zo´n beetje, bedankt voor het lezen !