Beste allemaal,
Ook voor mij is de tijd gekomen om mij voor te stellen, na (uiteraard) lang meegelezen te hebben. Mijn naam is Nick, 31 jaar oud en van oorsprong een Haarlemmer. Ik ben door een bijbaantje bij Horlogerie Klemann in Haarlem besmet geraakt met het virus en sindsdien heeft het mij niet meer losgelaten. Ik heb +/- 60 horloges (mijn vrouw denkt minder) sommige voor de leuk andere om te flipperen maar zoals bij de meeste van de forumleden, hou ik de meeste zelf
Gek genoeg doen nieuwe horloges mij niet veel. Ik ben verliefd geraakt op de oude jaren 60/70 chrono’s en dat worden er dan ook steeds meer…
Hier een strakke pontiac met een verrassend luidruchtig landeron uurwerk
Deze Kubela (plakmerk), in het verleden ook verkocht hier op het forum, krijgt veel draagtijd. Het heeft een leuk valjoux 7733 uurwerk een stuk stiller dan de pontiac.
Chronograp Suisse - Combi van zwarte wijzerplaat en chromen kast is leuk (ondertussen opnieuw later verchromen, dit is een oudere foto). Deze gaat wel binnenkort geflipperd worden, hij krijgt te weinig draagtijd.
Een van mijn favo’s een fantastische Delbana handwinder (ook deze zit momenteel compleet in de revisie, nieuw glaasje, kast verchromen, uurwerk een servicebeurtje etc. Uiteraard niets laten doen aan het mooie patina op de wijzerplaat).
Verder heb ik nog een breitling chronomat (oudje, maar nu even geen foto) die veel draagtijd krijgt.
Gek genoeg trekt het merk Delbana mij erg aan en dan de oudere varianten met het oude logo zoals bij de bovenstaande chrono. Ik heb er denk ik een stuk of 20
Andere merken waar ik er een of meerdere van heb zijn;
Pierce
Buren
Roamer
Certina
Sandoz
Nicolet Watch
etc.
Ik wil jullie bij voorbaat al bedanken voor het delen van jullie kennis en de leuke topics. Ik kijk iedere dag mee op het forum en ondanks mijn voorkeur voor de vintage modellen heb ik mij recent laten verleiden tot het aanschaffen van een seiko mod.
Niet de beste foto maar het geeft een indruk. Ook deze draag ik met grote regelmaat.
Ik hoop nog vele jaren mee te lezen en bij te dragen!