Even voorstellen + meteen mijn eerste vraag

Welkom hier…🖒

Hou het op modemerken die er leuk uitzien maar niet echt iets toevoegen aan de gemiddelde horlogeverzameling van de gemiddelde bezoeker hier.

Om je over te halen (of niet), hier een paar plaatjes van mijn HFLE Balaur :smile:

1 like

Weet je, daar ben ik nog steeds niet over uit, wat nu een modemerk is.

Welkom Sebastian. Bij poljot24 heb je diverse vlieger chronografen voor onder de 600 euro. Waaronder deze fraaie Aviator II. Russische degelijkheid en mechanisch! Ik dacht hieraan omdat je ook een amphibia hebt. Veel plezier nog!

Welkom!
Er staat op massdrop een aardige aanbieding voor de combat sub in verschillende varianten (ongeveer 480 om hem hier te krijgen) :
https://www.massdrop.com/buy/glycine-combat-sub-watch?utm_source=linkshare&referer=K2KJAD

2 likes

Dit bedoel ik dus niet.

Maar dit ongeveer wel.

Mijn definitie van een modehorloge.
Een kledingmerk die de horlogemarkt gebruikt om het kledingmerk sterker te maken door goedkope horloges van het beeldmerk te laten voorzien.(Gucci,Armani,*Chanel, e.v.a)

*Chanel is inderdaad niet goedkoop maar is voor mij wel een modemerk.

Modehuizen die naast mode ook nog een serieus horlogemerk beginnen zoals R Lauren is geen modemerk…

Die glycine zeker mijn stijl, hier ga ik even goed over nadenken, ook die Stowa staat me wel aan, zeker voor die prijs! Bedankt voor de mooie suggesties!

1 like

Welkom!

haha die twee kronen doen me wel wat !

1 like

Dankjewel !

1 like

Nog niet aan gedacht om Russisch te gaan, ik zal het merk zeker even opzoeken! Bedankt!

1 like

Bedankt, ga ik even naar kijken !

1 like

Dankjewel !

Welkom Sebastiaan!

Mooie tekst, goeie klokjes en natuurlijk prachtig dat je een horloge aan je vader hebt gegeven!
Meestal gaat het juist andersom, alleen draagt mijn vader een Quartz Lorus met zo’n rekbandje, dus ik heb al bedankt voor de eer :wink:

Have fun hier op het forum!

Grtz. Erik

Welkom!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

welkom

Niet te snel iets kopen , en kijken wat er hier gebruikt voorbij komt. Een jong gebruikte Stowa kom je wel een keer tegen
in je budged. t is voor de meeste ook niet nieuw hier dat een budget heeeel rekbaar is.

Ben niet echt objectief tov de Stowa daar heb ik de mijne nog te kort voor. Maar als je er 1 tegen komt niet te lang wachten hij is prachtig

Da’s een nadenkertje. Evengoed is RL in mijn hoofd een typisch modemerk, ondanks de serieuze klokken die ze laten bouwen door of samen bouwen met Richemont.

Maar ja, Cartier is ook een Richemont feestje. En A Lange & Söhne. Verschil is wel dat RL het merk wel weer gebruikt om het aanzien van het kledingmerk te vergroten, zij het up-market, en A Lange en Cartier allebei in de juwelen/klokkenbusiness zitten, historisch gezien.

Ik begrijp je punt, maar vind het nog steeds een moeilijke.

He Sebas,

Welkom en nogmaals dank voor de Marathon. Draag die vrijwel dagelijks.

Een Omega pre bond 200m valt binnen je budget. Wel de quartz versie. Dan heb je een mooi duikhorloge van een merk die hoog staat aangeschreven. Hieronder een foto:

2 likes