Even Voorstellen - Mieczniuk

Ik zie vaker dat er mensen zijn die al een langere tijd lid zijn van dit forum, maar zich noch niet eerder hebben voorgesteld. En ook ik ben er één van :smiley:

Mijn naam is Kuba en ik ben al sinds iets meer dan een jaar geïnteresseerd in horloges. Ik scroll regelmatig door het forum of ik krijg vanzelf posts op mijn google feed (wel zo handig). Het is voor mij begonnen met een SKX, maar momenteel hebben vintage (jaren 60-70) horloges toch wel mijn voorkeur.

Ik weet eigenlijk niet hoe, maar op een dag ben ik een youtube-google konijnenhol gevallen en ik kreeg allerlei filmpjes en websites over horloges in mijn youtube “recommended” (waar ik ook regelmatig te vinden ben) van o.a. AVW en The Urban Gentry en nou ben ik hier.

Als iemand met een technische achtergrond vind ik het fascinerend dat horloges (en vooral mechanische) eigenlijk kleine machines zijn en dat je in zo’n klein voorwerp zoveel kennis en vakmanschap kan stoppen.

15 likes

Welkom

Welkom en geniet van al het moois.

Beste Kuba,
welkom op HF!

Welkom hier :+1: urban gentry echt een tof YouTube kanaal :ok_hand: en AVW uiteraard (vooral de verhalen van Jasper hoe hij in t vak is gerold en de verhalen achter verkregen horloges…)

hallo, en welkom

Urban gentry maakt inderdaad toffe content over allerei soorten horloges. Van AVW vind ik het knap dat ie zo veel kennis heeft. Je ziet meteen dat hij echt dedicated is. dat komt niet zomaar aanwaaien Daar heb ik veel respect voor.

Witamy w największej społeczności zegarków w Holandii!

Mijn beste,

Kuba, van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

Welkom!

Welkom

Welkom op ons forum.

Dank jullie wel voor dit warme welkom

Welkom!

en ik onderschrijf dit volledig :v:t2:

image

Welkom op HF !

20190823_073131

Van harte welkom :clap:

Welkom Kuba, veel plezier hier!

Welkom Kuba, je zal veel gehoor vinden met je voorkeur voor vintages!