Even voorstellen! - Mies80

Welkom Michel, veel plezier hier. Massa’s inspiratie te vinden hier op het forum

1 like

Haha, ja ik denk dat ik morgen langs de dokter moet, voordat het zich verder verspreid

1 like

Dankjewel. Er valt inderdaad meer dan genoeg te zien

1 like

Welkom Michel emot-tiphat

1 like

Welkom Michel, veel sterkte met je verslaving :wink:

1 like

Denk dat dat met belichting heeft te maken.

Zie?!

1 like

Ha Plees. Wat bedoel je met “zie?” ?

Dankjewel😉

Welkom op het forum. :facepunch:

1 like

Welkom in het clubje

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom Michel!

1 like

Welkom bij de club Michel.

1 like

Ik heb het hier nog even uitvergroot wat ik denk te zien. Volgens mij is het verticale deel dunner bij de eerste pijl. En bij de tweede pijl lijken de twee uiteinden dichter opelkaar te zitten en zitten er grotere hoeken aan

En hier met denk ik de juiste E

Hey welkom,
Ben benieuwd, dit is dan wel echt een mooie fake haha. Maar ik zie het niet.

Die Seiko Arctura Kinetic is wel tof hoor.

Dit is die van mij, fantastisch horloge!

2 likes

Het ziet er verder heel goed uit inderdaad. Al heb ik wel meer filmpjes gezien met hele goede fakes waar je echt heeeeel goed moest kijken. Soms vraag je jezelf af of er überhaupt nog iets aan valt te verdienen als het zo goed nagemaakt wordt. Maar ben zelf ook nog steeds erg blij met mn Arctura. Vind vooral de perpetual time erg handig. Die van jou ziet er ook tof uit

1 like

Van harte welkom Mies!

Grt.
Mies

1 like

Bedankt Mies😉

1 like

Welkom hier! Mijn ervaring met Seiko fakes, is dat je het meteen voelt aan de band. Seiko banden zijn al niet de beste, maar die van een fake is helemaal niets.

1 like

De band voelt wel goed aan. Alleen de sluiting is wat minder. Maar daar staat deze bekend om

1 like