Even voorstellen :) - MIESHA

Even voorstellen: een liefhebber van horloges

Hallo allemaal,

Na een tijdje meelezen en genieten van alle mooie horloges hier op het forum, is het tijd om mezelf even voor te stellen. Ik ben 36 jaar en al van jongs af aan gefascineerd door horloges. Mijn liefde begon bij Seiko, en ik heb nog steeds met trots een van mijn eerste horloges: een Seiko Arctura Kinetic. Mijn oude quartz-horloges hebben inmiddels een nieuw thuis gevonden. Hoewel daar nu weer hernieuwde verzamel zin naar is ontstaan.

De afgelopen tijd heb ik mijn eerste Zwitserse horloges aangeschaft: een Tissot PRX en een Tudor Black Bay 54. Daarmee voelt mijn collectie eigenlijk compleet maar zoals we allemaal weten, blijf je toch altijd kijken.

Mijn droomhorloge was ooit een Rolex date just of Milgauss, maar met de huidige markt en prijzen twijfel ik of die nog op mijn lijst staan. Ik ben wel aan het sparen, dus wie weet wat de toekomst brengt. Daarnaast heb ik een Omega De Ville van mijn opa, een prachtig stuk met veel sentimentele waarde. Hij heeft gelopen, maar heeft nu wat reparatie nodig. Misschien kan ik via het forum ontdekken hoe ik hem weer nieuw leven in kan blazen.

Buiten horloges geniet ik van snowboarden en de momenten waarop je even stil moet staan in het leven. Een biertje en vrienden, gewoon genieten van het moment.

Ik lees hier vooral mee en geniet van de passie, kennis en natuurlijk de prachtige foto’s die gedeeld worden. Ik kijk ernaar uit om nog meer te leren en zien!

Groeten,

Mies!

Hier nog even een klein fototje

83 likes

Welkom Mies. Veel plezier hier

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

Welkom​:ok_hand::beers:

1 like

Welkom en je hebt een leuke collectie

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Geen datejust, maar wel een day date zo te zien op de foto

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom op het forum, Mies! :+1:

1 like

Welkom :watch:

1 like

Hi…

1 like

:sweat_smile: Toen ik jong was, kocht ik een automatische klok die geen Rolex was. Mooi ding, maar het dragen beviel me nooit. misschien omdat je toch stiekem weet dat het niet helemaal echt is. Maargoed het mistast niet in de doos.

1 like

Welkom, mooie collectie!

1 like

Welkom, veel plezier hier!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom bij de club Mies.

1 like

Welkom Mies.