Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Hahaha…bijna wel ja!
Een beauty!
Mooi stel, en mooie ervaring met tempus
Welkom
Echt absolute knallers !! Stunning!
Welkom en koester deze top horloges.
Wat ongelooflijk lekker zeg! Prachtig!
Lekker binnenkomer! Welkom om het forum en prachtige collectie!
Welkom bij de club.
Welkom op het forum, hele leuke introductie . Daarnaast een goede smaak wat horloges betreft en goed terecht gekomen bij Tempus, heb daar goede verhalen over gelezen. Ga natuurlijk even kijken in het Cartier topic
Goedeavond, alvast bedankt iedereen voor de leuke reacties. Ik zal de komende tijd zeker nog wat leuke foto’s posten in de aparte topics;-)
Welkom hier.
Welkom op het Forum en WAT een mooie hoop OUD IJZER .
“Echte Vintage” is niet helemaal mijn ding, omdat ik “te perfectionistisch ben” mijn NEO-Vintage Rolex horloges zijn zo 1985 tot begin jaren 90. Maar ik kan het super waarderen als iemand zoveel passie heeft voor oud spul.
Tot slot ben je bij TEMPUS echt wat mij betreft op het beste adres in NL terecht gekomen. Vaklui, oprecht en eerlijk. Doen liever minder and meer met je klok. En adviseren ook gewoon iets niet, of deels niet te doen. Mooie binnenkomer zo
Goedemorgen en welkom op HF. Veel kijk -en leesplezier hier op het forum. Dank voor het delen van het leuke verhaal als introductie. En wat laat jij zien hoe gaaf onze hobby kan zijn. Je hebt smaak en gaat met respect voor de mooie horloges ermee om. Prettig om te lezen, mooi om te zien. Foto’s worden gewaardeerd Die 1655 is
Het zijn toppers he💪 Net als je horloges🥰
Welkom
Wauw
En welkom!
Van harte welkom!
Welkom! Prachtige binnenkomer met vintage Rolex!
Welkom. Werkelijk prachtig duo.
Welkom en prachtige collectie
(Ben benieuwd naar de ‘rest’)