Even voorstellen, mijn naam is Tim

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tim en ik wil me graag aan jullie voorstellen.

Ik ben 44 jaar, bijna 12.5 jaar getrouwd (nee ik zal het niet vergeten :wink:) en we hebben samen een zoontje van 9 jaar alweer. De tijd gaat soms te snel in mijn ogen, dus proberen ik te genieten van alles wat het leven te bieden heeft. Dit kan een lekker glas Whisky zijn terwijl we naar een hartstikke domme, maar oh-zo vermakelijke film kijken, iet leuks ondernemen met vrienden, op reis gaan of gewoon lekker een stukje wandelen in één van de bossen die we in onze buurt hebben.

Mijn liefde voor horloges is er altijd al geweest, maar door een goede vriend van mij die er heel intensief mee bezig is, is mijn interesse sterk gegroeid en wil ik er nu nog meer over leren en beginnen met mijn eigen collectie.

De eerste aanwinst die ik mezelf hierin cadeau heb gedaan is een Longines Conquest, die voorheen eigendom was van voornoemde vriend. Ik ben er hartstikke blij mee, maar het nadeel is wel, dat dit naar meer smaakt en ik ben alweer aan het denken over een volgend horloge om toe te voegen aan wat hopelijk een mooie collectie gaat worden.

Hopelijk kan ik mettertijd een grotere bijdrage leveren aan het Forum naarmate mijn kennis groeit, maar nu voor in ieder geval bedankt voor het lezen en een fijne dag allemaal.

Met vriendelijke groet,
Tim

141 likes

Welkom Tim!

1 like

Welkom! Geniet ervan!

1 like

Welkom bij de club Tim.

2 likes

Welkom hier bij HF !
Tim groet Tom.

1 like

Welkom op HF! Mooi horloge heb je al en ja, dat smaakt naar meer

1 like

Welkom bij de club van verloren zielen :sweat_smile: :partying_face:

6 likes

Welkom hier!

1 like

Welkom Tim! Mooie start van je collectie met de Longines.

Klinkt bekend voor velen hier. Pas op voor impuls aankopen. Lees reviews maar ga vooral passen hoe het staat en voelt om je pols.

Veel plezier op het HF!

1 like

Welkom Tim, het HF gaat je zeker bijstaan in de opbouw van je collectie…

1 like

Welkom Tim. Veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom Tim

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom Tim. Veel plezier hier!

1 like

welkom

1 like

Welkom en veel leesplezier. Succes met het opbouwen van je collectie…maar doe rustig aan!

1 like

Welkom Tim!
Mooie Conquest, en veel plezier gewenst met de hobby!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Tim !

1 like

Welkom!

1 like