Even voorstellen Mike

Hallo,
Ik wil me toch nu even voorstellen na een paar maand al te hebben rondgeneusd op het forum.
Mijn naam is Mike en ik kom uit het bourgondische Belgenland :wink:.

Mijn passie voor horloges is slechts enkele maanden geleden weer opgelaaid. Voor mijn 16de verjaardag een horloge gekregen van mijn ouders (was bij ons nog de gewoonte toenertijd), een Rodania van de dakar-serie.
Daarna een verhaaltje die al regelmatig eens heb gelezen met de opkomst van de gsm … “Waarom heb je een horloge nodig, je kan het uur toch via de gsm aflezen ??” …
Een paar jaar geleden dan toch zo’n Garmin activity tracker gekocht. Maar heb er in 4 jaar 3 versleten (bandjes altijd kapot) en was het beu. Nu zou ik weer een ‘echt’ horloge kopen.
En na maanden te tobben dan toch overstag gegaan voor een Orient Star. Me happy!!!

… Alleen heb ik nu het horloge-virus te pakken en kijk ik al uit naar een bijkomend horloge :rofl:

19 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom! En pas op, actieve deelname zorgt voor een actief wisselende collectie :joy:

1 like

1 like

Welkom

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom op HF, Orient is een prima keuze. Veel plezier hier gewenst!

1 like

Dat is het begin van het einde :joy:
Sterkte

1 like

Mijn beste,

Mike, van harte welkom bij dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Welkom op het forum. Leuk horloge die Oriënt.

Wat dit betreft heb ik een tip voor je.
Verwijder je account, blokkeer horlogeforum.nl in je browser en ga andere leuke dingen doen. Echt waar, je mag me later bedanken.

2 likes

welkom-home

1 like

Welkom. Orient Star is sowieso cool spul. :+1:

Dragons be there. Dat kan ik zeggen, na 26 horloges.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF.

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom! Ben benieuwd naar de foto’s :grinning:

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Beste Mike,
welkom op HF!

1 like

Welkom Mike :+1:

1 like

Welkom :clap:

1 like