Even voorstellen , Mr. Nizzi

Hallo,
Mijn naam is Alessio, en na een paar dagen rondbladeren op dit forum vond ik dit wel het moment om mij voor te stellen.
Als al kleine jongen ben ik altijd al onder de indruk geweest van het merk rolex, met name de rolex seadweller die mijn oom heel afentoe omhad bij speciale gelegenheden. Een paar jaar geleden ging ik wat rondkijken wat voor rolexen er eigenlijk te krijgen zijn, en ja hoor toen zag ik hem de submariner. Vanaf dat moment wist ik als ik ooit een luxe horloge ging kopen dat die niet kon ontbreken. Echter had ik toen ook de hobby militaria verzamelen waarna het meeste van mein budget ging. Dus van die submariner is het nooit gekomen.
Tot recent ben ik me weer gaan verdiepen in horloges, en daarom ook laats naar de rikketik beurs geweest met de mindset ik ga een datejust kopen aangezien de sub tog wat erg bont is om meteen als 1e horloge te kopen. Nadat ik er een had gepast dacht ik meteen “moet dit nou” dit horloge staat me niet. Dus ben ik me gaan verdiepen naar andere modellen. Tot ik de tudors op mijn pad tegenkwam welke ik ook heel mooi vond. Na thuis wat meer over se tudors te hebben opgezocht heb ik tog mijn toekomstige horloge gevonden. De black bay 58. Tot op het heden nog geen suc6 gehad er een te vinden, maar komen gaat hij er zeker.
En wie weet zal de sub daarna wellicht ook een keer verschijnen.


Voor nu “nog” geen BB58 om mijn pols. Hopelijk kan hier verandering in worden gebracht.

11 likes

Welkom!

1 like

Welkom Alessio!

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom en veel plezier hier!

1 like

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom Nizzi! Wij delen dezelfde smaak in horloges :smile:

1 like

Leuk om te horen, en u wel in het bezit van een bb58?

1 like

Welkom Alessio! De BB58 is een gewild exemplaar, meer forumbezoekers zijn op zoek.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dat gevoel kreeg ik helaas al😂

Welkom :+1:

1 like

Welkom Alessio, have phun!

1 like
1 like

Welkom!!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom op HF.

1 like

Welkom hier op het forum!

1 like