Even voorstellen: MrWild

Hoewel ik al een tijdje meelees, dacht ik dat het tijd was om mij maar eens voor te stellen. Het begon allemaal in 2013 toen ik als 16-jarige uppie mijn eerste echte Zwitserse kwarts kocht. Het was geen gewone aankoop; het was de Traser P66 Elite met rode tritium. Een horloge dat niet alleen de tijd aangaf, maar ook een sprankje magie met zich meebracht.

Stel je voor: een jonge knul, net oud genoeg om te beseffen dat tijd kostbaar is, maar jong genoeg om te denken dat hij er nog genoeg van had. Ik liep de winkel uit met een glimlach van oor tot oor, mijn pols versierd met een stukje Zwitserse precisie. De rode tritium straalde als een vuurtoren in de nacht, en zo begon mijn reis.

De jaren volgden, maar mijn passie voor horloges bleef. Mijn collectie groeide gestaag, met verschillende merken zoals Casio, Seiko en een Zelos die hun weg vonden naar mijn pols. Elk horloge had zijn eigen verhaal, zijn eigen karakter. De Casio was mijn betrouwbare metgezel voor avonturen in de natuur, de Seiko bracht een vleugje elegantie in mijn dagelijks leven, en de Zelos… nou, die was gewoonweg cool vanwege z’n mega vette lume.

Maar ondanks de groeiende collectie en de vele horloges die kwamen en gingen, bleef er altijd die ene zoektocht: de ultieme duiker. Het horloge dat niet alleen bestand was tegen de diepten van de oceaan, maar ook perfect aansloot bij mijn stijl en behoeften. Elke keer als ik dacht dat ik het gevonden had, was er altijd iets dat me deed twijfelen.

En zo gaat mijn verhaal verder, met een knipoog en een glimlach. Want uiteindelijk is het niet alleen de tijd die telt, maar ook de reis die je maakt om die ene perfecte metgezel te vinden.

76 likes

Mooie verzameling, welkom op HF

2 likes

voorkeur voor donkere platen zo te zien :wink:

Welkom!

2 likes

Welkom…

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom, mooie set heb je al!

1 like

Welkom, alsnog, op HF!
Maar ben even benieuwd; die Zelos en Orient zouden toch gewoon 100% moeten voldoen, als duiker? Wat maakt iets voor jou dan de ‘ultieme’ duiker? En bij welke stijl en behoeften moet deze dan aansluiten?

1 like

Zijn idd mooie duikers, echter ben ik het kijken naar een trapje hoger; een Squale, Certina off… iets anders… Ben de laatste tijd erg gecharmeerd door de vintage duikers uit de jaren 60-70.

Ah, o.k… Nou, beide zijn prima merken. De laatste jaren vooral erg gecharmeerd van Squale. Heel veel horloge voor je geld, zelfstandig merk, met mooie merkhistorie, mooi en comfortabel. Ik zou zeggen: kijk vooral ook eens rond in de Squale kroeg! :shark: :beers:

Succes en veel plezier met je zoektocht!

1 like

Thanks! Hou ik zeker in de gaten :wink:

1 like

cfe4b665bda797c1f142a1a185da41ab6fcea754

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :blush:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom en dank voor de leuke intro met een vleugje ChatGTP. :slight_smile:

2 likes

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom . Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

Leuke verzameling! En welkom!

1 like