Even voorstellen: MvGeijn

Dag allemaal,

Ook ik vind het leuk om mezelf even aan jullie voor te stellen.
Ik ben Michiel, 50 jaar, oorspronkelijk uit Nijmegen maar nu woonachtig in het zuiden van Limburg.

In 2015 kreeg ik op release dag de allereerste Apple Watch. Ik kreeg toen veel aanspraak en het horloge voelde echt nieuw en uniek aan. Gaandeweg zag ik steeds meer mensen met de watch lopen en kreeg ik het gevoel bij de kudde te horen (no offense). Ook realiseerde ik me dat de watch vrij snel ge-update moest worden en dus elke twee jaar ongeveer 600 euro ging kosten.

Mijn 50e verjaardag kwam redelijk snel om de hoek kijken en ik besloot te gaan sparen voor een mooi “echt” horloge. De zoektocht was begonnen en dat heb ik (en mijn vrouw ook, haha) geweten

elk tijdschrift, internetsite en YouTube filmpje werd bekeken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de IWC Portofino in zilver met goud. Ik heb hem gekocht in de IWC winkel in MĂŒnchen en dit was voor mij de eerste keer zo’n uitgave te doen voor een horloge, maar het was een bijzondere ervaring.

Ik was echter op dat moment nog geen 50 dus na een paar manden begon het weer te kriebelen
ik had nu een dress watch maar wilde ook iets meer voor alledaags. De zoektocht begon tot plezier van mijn vrouw opnieuw en ditmaal naar een chronograaf. Uiteindelijk ben ik bij de Carrera Calibre 16 van Tag Heuer uitgekomen.

Inmiddels ben ik 50 geworden maar besef al wel weer dat ik weer verder ga kijken. De volgende gaat een diver, worden. Ik ga jullie Posts dus zeker in de gaten houden om ideeën op te doen.

Cheers,
Michiel

66 likes

Van harte welkom Michiel :+1:

Kan je ook niks aan doen :man_shrugging:

Daar kan je wel wat aan doen :wink:
Alle gekheid op wen stokje: welkom! :partying_face: Mooie Carrera trouwens :ok_hand:

1 like

Welkom!

Welkom!

Veel plezier hier :index_pointing_at_the_viewer:

Welkom hier bij HF !

Welkom. Mooie horloges.

Welkom bij de club Michiel.

Welkom op HF Michiel :+1:t2:

Welkom Michiel!
Die IWC ziet er héél chique uit.

Welkom!!!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom ! :blush:

Welkom hier en welkom in onze prachtige provincie :pray:t2:

Die IWC daar gaat mijn hart ook sneller van kloppen, ontzettend mooi😍

Veel plezier op het forum :sunglasses:

Welkom Michiel en veel plezier hier op het forum!

En wat betreft duikers, kun je je lol op, hier.

Welkom Michiel.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

Mooie horloges! Van​ ​harte welkom!

Welkom Michiel!

welkom

Welkom Michiel emot-tiphat