Even voorstellen: My name is Jef

Goedemiddag allen,

Ik ben al een tijdje bezig met horloges en heb ook al een tijde een account, maar nog nooit echt de moeite genomen om me even fatsoenlijk voor te stellen en wat actiever te worden op het forum. Dus bij deze! Ik ben Jeffrey of zoals ik vaak hoor, my name is Jef… Ik ben 23 jaar oud en woonachtig in de oudste stad van het land. Mijn horloge avontuur begon met de Head chronograaf meest links in de doos, een cadeau van mijn vriendin.


Nadat ik op Reddit op het r/Watches subforum terecht was gekomen en er een plaatje van een Omega Speedmaster Dark Side of the Moon Apollo 8 op de front pagina stond was ik verkocht. Voor mij dus ook nog steeds wel een beetje mijn heilige graal :wink: Kort hierna heb ik de Seiko SARB035 gekocht. Hoewel ik het een geweldig horloge vind, is de witte wijzerplaat helaas niet aan mij kunnen groeien. Wellicht dat ik binnenkort op zoek ga naar wat anders hier op het forum.
Hierna volgt mijn nieuwste aanwinst, aangeschaft in augustus vorig jaar. Een volledig zwarte Seiko Monster van de 3de generatie, voor een absoluut koopje (230 euro nieuw) weten te bemachtigen bij de Seiko Outlet in Roermond. Ik vind het echt een heerlijk horloge en ben er nog steeds super blij mee. Hij is echter net wat te groot bij het dragen van een blouse o.i.d.
Het meest rechts in de horlogedoos een gouden Seiko Solar. Ik heb dit horloge voor mijn vriendin als verjaardagscadeau gekocht op Amazon. Het leek er even op dat deze niet meer geleverd ging worden en daarom hadden we samen al deze prachtige Tissot uitgezocht.
Tegen alle verwachtingen in is de Seiko toch nog binnengekomen. Nu is het dus een redelijk dilemma welke het moet gaan worden, we vinden ze beiden erg mooi! Ik hou jullie op de hoogte wat het uiteindelijk is geworden :smile: Lang verhaal kort, dat was wel een beetje mijn horloge avontuur tot nu toe. Mogen er nog vele volgen!

Vriendelijke groet,

Jeffrey

33 likes

Van harte welkom op ons mooie forum

Jeffrey … welkom op het hf.

Welkom Jeffrey.

Welkom bij de club Jef.

Welkom! En van die SARB035 kom je heus wel gemakkelijk af!

1 like

Welkom!

8 likes

Welkom!

1 like

Welkom op het forum Jef :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF, Jeff! O.k., o.k., ik moest het even Googelen. En ik ben nu nog niet veel wijzer: “Zowel Heerlen, Maastricht, Nijmegen als Voorburg kunnen vanuit de Romeinse oudheid aanspraak maken op deze status.” (bron: Wikipedia) :grin:

Maar goed, goed bezig al! Voor die SARB035 ga je volgens mij in no time een nieuw baasje vinden! En dat Monster was idd een koopje! Ja het zijn inderdaad niet de platste horloges. Maar wel één en al karakter! :+1: Ben benieuwd welke van de Tissot en de Seiko je gaat houden! En natuurlijk wanneer die DSOTM er komt! Je bent in ieder geval zeker niet de enige Speedyfan, hier!

1 like

Hi Jeff, Welkom en mooie klokken heb je daar! Veel plezier in ons midden.

1 like

Welkom en leuk dat je vriendin ook een beetje meedoet met de horlogehobby :slightly_smiling_face:

gelukkig niet het oudste beroep :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Welkom op HF! Mooie horloges heb je al. Binnen een korte tijd heb je een grotere horlogedoos nodig :wink:

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom Jeffrey!
Mooie collectie al.

1 like

Mijn beste,

Jef, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier!

1 like

Deze bedoelde ik inderdaad :joy:

Hmmmm dat heb ik nooit geweten. Noviomagus loopt af en toe namelijk te pronken met deze titel, vandaar mijn aanname. Weer wat geleerd!

En volgens mij is het aanbod SARB’s nog steeds best schaars en best gewild, dus daar verwacht ik ook geen moeite mee. Hopelijk komt die DSOTM er snel, maar als student blijft het nog wel een tijdje kwijlen voor de vitrines van van Baal :rofl:

1 like