Even voorstellen na 2 jaar

image

Na wat zoeken heb ik de adidas ook gevonden. Na een keer in de zon te hebben laten liggen was het display doorgebrand :sweat_smile:

2 likes

Quin, welkom op HF!

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Ja de nieuwe zijn net iets te groot vind ik. Dus het wordt een oudere ref of Rolex moet het weer omgooien naar 38-40 oid, dan is het misschien wel wat waard om op een wachtlijstje te komen. Maar ik ben 37 en wil dit horloge mezelf met mijn 40e cadeau doen :grinning:

1 like

Ik heb ook nog zo’n mooie Adidas van vroeger. Ik kan me niet heugen dat ik ooit het batterijtje heb vervangen, maar tot mijn verbazing werkt het dus nog steeds.

Maar mooie collectie heb je, Quin!

1 like

They dont make them like they used to, had precies hetzelfde met mijn oude Gshock, heeft volgens mij 12 jaar lang gewerkt voordat hij eindelijk leeg was. Leuk klokje :grin:

1 like

Welkom hier Quin, Mooie explorer 2 zeg!
Een van mijn favorieten, zo mooi die witte plaat :star_struck:
Verder heb je een leuke collectie en wens ik je nog veel lees plezier hier op het forum! :smiley:

1 like

Welkom Quin in deze “snoepwinkel “ :grinning: Al goed bezig :een leuke collectie heb je al , enfin hier is veel te halen en te delen ! Veel plezier gewenst :+1:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom

1 like

Welkom en mooie collectie!

1 like

Welkom op HF Quinn. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Mooie collectie heb je al op je 25ste. Geniet van de hobby :+1:t2:

1 like

Welkom hier.

1 like

Ook deze oude…wenst je van harte welkom!

1 like

Alsnog welkom Quin op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie (vervolg)tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom hier. En leuke collectie hoor :+1:t2:

1 like

Welkom op HF, Quin!

1 like

Welkom Quin, een mooie collectie heb je in iedergeval al :+1:

1 like

Welkom op HF Quin ! Ziet er naar uit dat je al een van mijn grails te pakken hebt! Heel toffe collectie !

1 like

Welkom, Quin en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like