Na wat zoeken heb ik de adidas ook gevonden. Na een keer in de zon te hebben laten liggen was het display doorgebrand
Quin, welkom op HF!
Welkom op HF
Ja de nieuwe zijn net iets te groot vind ik. Dus het wordt een oudere ref of Rolex moet het weer omgooien naar 38-40 oid, dan is het misschien wel wat waard om op een wachtlijstje te komen. Maar ik ben 37 en wil dit horloge mezelf met mijn 40e cadeau doen
Ik heb ook nog zo’n mooie Adidas van vroeger. Ik kan me niet heugen dat ik ooit het batterijtje heb vervangen, maar tot mijn verbazing werkt het dus nog steeds.
Maar mooie collectie heb je, Quin!
They dont make them like they used to, had precies hetzelfde met mijn oude Gshock, heeft volgens mij 12 jaar lang gewerkt voordat hij eindelijk leeg was. Leuk klokje
Welkom hier Quin, Mooie explorer 2 zeg!
Een van mijn favorieten, zo mooi die witte plaat
Verder heb je een leuke collectie en wens ik je nog veel lees plezier hier op het forum!
Welkom Quin in deze “snoepwinkel “ Al goed bezig :een leuke collectie heb je al , enfin hier is veel te halen en te delen ! Veel plezier gewenst
Welkom
Welkom
Welkom en mooie collectie!
Welkom op HF Quinn. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Mooie collectie heb je al op je 25ste. Geniet van de hobby
Welkom hier.
Ook deze oude…wenst je van harte welkom!
Alsnog welkom Quin op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie (vervolg)tijd hier toegewenst!
Welkom hier. En leuke collectie hoor
Welkom op HF, Quin!
Welkom Quin, een mooie collectie heb je in iedergeval al
Welkom op HF Quin ! Ziet er naar uit dat je al een van mijn grails te pakken hebt! Heel toffe collectie !
Welkom, Quin en nog veel plezier op ons mooie forum.