Na 2 jaar in de schaduwen hebben meegekeken lijkt het mij eens leuk om mijzelf toch voor te stellen. Mijn naam is Quin, 25 jaar en net als jullie gek op horloges. Al sinds mijn twaalfde een horloge gehad (een Adidas, geen idee welke referentie) en daarna ingestapt in de wereld van G shock.
Horloges heb ik altijd al interessant gevonden. Rond mijn 17de de watchbug te pakken gekregen en heel youtube afgeweest om zoveel mogelijk horloge content in mij op te nemen. Begonnen bij submariner homages, maar toch altijd snel op uitgekeken. Toen maar een goal voor mijzelf gezet om keihard te sparen de komende jaren. De grote grail voor mij kwam op mijn 21ste: namelijk de Rolex 16570 explorer 2. Ik ben gek op witte platen dus dit was voor mij echt de topper. Toen kwam ik er snel achter dat het grail spelletje altijd door blijft gaan.
Ik heb ook nog 2 horloges uit de middelbare schooltijd die ik nooit meer draag, maar niet weg kan doen omdat ik het zonde vind, vroeger vond ik ze leuker
Dat is tot nu toe mijn horloge avontuur. Heb in het verleden nog een seamaster 300 gehad, steinhart ocean one, ginault ocean rover en een glycine combat sub. Allemaal verkocht zonder spijt (op de seamaster 300 na)
Geen idee wat mijn volgende aankoop gaat worden, maar met al het mooie wat op dit forum langskomt moet er vast wel een keer een keer iets langskomen waar mijn hart sneller van gaat kloppen
Welkom, Quin! Je hebt al aardig wat ervaring en een mooie verzameling. Leuk om al relatief jong hiermee aan de slag te zijn. De oudjes zeker niet wegdoen. Ooit vormt het je trip down memory lane…
Welkom. Die oudjes inderdaad niet weg doen! Sentimentele waarde is altijd daar!
Leuke verzameling! Ik ben nu ook door aan het sparen voor een explorer 2, maar dan met zwarte plaat.
Echter is het zo moeilijk om niet iedere maand een “goedkoper” horloge te kopen.
Explorer 2 in het zwart is ook zeker mooi. Ga je voor de nieuwe referentie of de 16570? Zelfs met die “goedkope” horloges blijft het altijd jeuken voor wat nieuws