Even voorstellen (na 7 jaar loeren) - Mark41

Hallo allemaal,

Na zeven jaar op veilige afstand te hebben toegekeken, wordt het misschien toch eens tijd om me wat meer te mengen tussen de andere (horloge)gekken.

Dus bij dezen nog even officieel voorstellen: ik ben Mark :wave:

Over het algemeen is mijn interesse vrij breed, maar een rode draad die ik wel heb kunnen ontdekken is dat ik vooral val voor ontwerpen met authentiek karakter. Iets meer de toolwatch-kant op, niet te veel bling. Maar goed, houd me daar niet te streng aan, want zodra ik iets leuks zie, blijkt die rode draad ineens verrassend rekbaar.

Als laatste zal ik mijn meest recente aankoop nog maar even showen: de Vario 1945 a11-s, gekocht via het forum. Ik had nog nooit gehoord van Vario, maar ik vind dit wel een erg geslaagd ontwerp dus deze verdient wat mij betreft nog wel wat extra liefde.

Ach, ook maar gelijk wat foto’s van de rest van de collectie. Verzameld sinds m’n zestiende, met tussendoor een hiatus van een paar jaar.

71 likes

Welkom! En veel mengplezier gewenst!

1 like

Welkom Mark, leuke Vario :watch:

1 like

Welkom Mark! Veel plezier hier.

1 like

20210212_155412

1 like

Hoi Mark, welkom hier.

1 like

Hallo Mark! Welkom! Veel
Plezier op het forum :index_pointing_at_the_viewer: :crazy_face:

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom op HF Mark. Geniet van je persoonlijke horloge reis

1 like

Leuke collectie! Heb je nog iets op het oog?

1 like

Welkom!!!
Je hebt een mooie collectie :blush:

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Welkom!

1 like

Altijd :slight_smile: Op dit moment vooral de Clemence munro Ridgeline. Die komt hopelijk eind van het jaar weer op voorraad. Dus wie weet…

1 like

welkom

1 like

1 like

Welkom hier bij HF !
Zeven jaar oeps

1 like

Welkom!!

1 like

Van harte welkom Mark :+1:

Serieus, zeven jaar meegelezen? En alles onder controle gehouden? Wat een zelfbeheersing!

2 likes

Een klein beetje zelfbeheersing, maar andere hobby’s en mijn portemonnee hielden me vooral in toom.

1 like